Gå til innhold

Havhesten min forsvant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ingenting! I dag da jeg tok min daglige sjekkerunde i akvariet for å se at alt var i orden oppdaget jeg at den ene havhesten min var borte. Jaja den er nok død og ligger på bunnen eller flyter i overflaten tenker nok du. Men nei, den er sporløst forsvunnet. Jeg har andre havhester der og denne ene som var litt større og sterkere enn de andre. Det var favoritten. 

Jeg har endevendt hele akvariet i jakten på å finne den men uten resultat. Hva kan jeg gjøre og hva kan ha skjedd? Jeg har til og med rotet rundt i grusen for å sjekke at den ikke ligger der. Noen tips? 

Anonymkode: 7655b...b3a

Skrevet

Har du fugl i akvarium? Havhest er en fugl, sjøhest lever derimot i vann. Du bør vite hva du har 

Anonymkode: c31e2...771

• Liker 2
Skrevet

Den er vel i magen til de andre da...

Anonymkode: 79b6a...948

Skrevet

Har du fisker i samme akvarium? Mest sannsynlig er det nok at den har dødd og blitt spist, dermed ingen rester å finne

og ja, det heter SJØhest

Anonymkode: fec31...474

• Liker 1
Skrevet

Mente selvfølgelig SJØhest. Var helt i svima av trøtthet da jeg skrev innlegget. 😆 Vel jeg har fortsatt ikke funnet den og lurer på hvor den kan være? Noen forslag? 

Anonymkode: 7655b...b3a

Gjest C.Tramell
Skrevet

Den er nok spist hvis du ikke kan finne den. Vet ikke om sjøhester spiser hverandre, men hvis du har andre fisker der kan de godt ha spist opp smitt og smule av den i løpet av noen timer. 

Skrevet

Ts. kan du legge ut bildet av sjøhestene dine? Jeg er så fascinert av akvarium, og jeg visste ikke at man fikk kjøpt sjøhester i Norge. Skjønner om du ikke vil, da 🙂

Anonymkode: bad92...26d

Skrevet

Har du noe annet en sjøhester i akvariumet? 

Har faktisk sett en fisk spise en annen død fisk, så om du har noe annet nedi der så kan jo det ha skjedd

Anonymkode: c31e2...771

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...