Gå til innhold

Daten traff ny jente dagen etter, ok? Avstandsflørting

Anbefalte innlegg

Skrevet

For omtrent et år siden matchet jeg med en gutt på tinder (28 år, jeg er 26). Vi startet å snakke ordentlig først i våres og hadde første korte møte i sommer. Det virker som vi begge er interessert i å bli bedre kjent, og etter å ha chattet ca annenhver dag siden i sommer møttes vi for andre gang i går! Han bor fast og jobber i Paris (er norsk), og har ikke vært hjemme siden jeg traff han i sommer. Til vanlig er han hjemme oftere og gir uttrykk for at han med tiden ønsker å etablere seg hjemme i Norge. Vi har jo hatt mye kontakt på chat, selv om dette ikke kan sammenlignes med å møtes i virkeligheten! Daten i går gikk kjempefint, vi koste oss med vin og peis i flere timer og vi har snakket sammen etterpå - både i går kveld og i dag. Vi har snakket om løst og fast, men ikke vært innom temaet dating/evt ønske om kjæreste/fremtid osv. Imidlertid fikk jeg se at han i dag (dvs dagen etter daten med meg) har truffet en annen jente for date (så dette på instagram, da hun la ut bilde). Antagelig har de ca samme "forløpet" som han og jeg, vet at de møttes første gang i sommer og har antagelig også chattet sammen i mellomtiden. Ønsker ikke en diskusjon på hvorvidt det er greit å date flere samtidig, men hva tenker dere om dette? La oss si at han har truffet hver av oss 2 ganger siden i sommer, og at han hadde avtalt date med begge to nå før han dro til Norge for helgen. Jeg er litt gammeldags og liker i utgangspunktet ikke å date de som treffer flere samtidig. Føler likevel at kontakten vår har vært lite "bindende", selv om den er veldig hyggelig. Han gir uttrykk for at han kan tenke seg et forhold, og jeg føler vel egentlig at han treffer begge for å sammenligne litt, muligens. Ting tar jo tid når han ikke er i Oslo ofte, og må rekke alt på en og samme helg. Han kan se at jeg følger denne jenta på instagram (jeg har fulgt henne før han begynte, ettersom hun er så god til å ta bilder). Han sendte meg en melding i kveld om at han var tilbake, denne har jeg ikke svart på og han ser jeg har sett den. Tenker egentlig å trekke meg litt tilbake på meldingsfronten, kan gi han en date eller to til før jeg ønsker at han skal velge én som han fokuserer på av gangen. Eller hva tenker dere? :)

Anonymkode: b15d5...646

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...