AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 Dette gjelder vel mote og skjønnhet. Men hva er deres beste tip? Hva ville dere fokusert på? Anonymkode: 854d5...669
Stina234 Skrevet 20. november 2017 #2 Skrevet 20. november 2017 Det å være feminin kommer fra innsiden. Klær kun kan i beste grad kun fremheve det. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #3 Skrevet 20. november 2017 Er du trans? Anonymkode: 01988...aa7 1
Hanne67 Skrevet 20. november 2017 #4 Skrevet 20. november 2017 2 timer siden, Stina234 skrev: Det å være feminin kommer fra innsiden. Klær kun kan i beste grad kun fremheve det. Ja, klær har ikke så veldig mye med det å gjøre. Det å unne seg litt velvære i form av spa, massasje, fotpleie osv. hjelper på for å føle seg bedre. Egentlig noe man bør unne seg litt mer av i hverdagen.
T-Rex Skrevet 20. november 2017 #5 Skrevet 20. november 2017 16 hours ago, AnonymBruker said: Dette gjelder vel mote og skjønnhet. Men hva er deres beste tip? Hva ville dere fokusert på? Anonymkode: 854d5...669 Å skjule adamseplet er vel pri 1. Ellers er du så søt at det går av seg selv. 1
Sphynx Skrevet 20. november 2017 #6 Skrevet 20. november 2017 Det vil jeg også, men det tar for lang tid, så jeg er bare frekk, udelikat og meg selv istedenfor 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #7 Skrevet 20. november 2017 Jeg er en kvinne og jeg dusjer hver dag. Utenom det er jeg meg Anonymkode: 01988...aa7
Antoinette Skrevet 20. november 2017 #8 Skrevet 20. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du trans? Anonymkode: 01988...aa7 Samme tenkte jeg..... 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #9 Skrevet 20. november 2017 Man kan være feminin i ufeminint klær, og man kan være ufeminint i feminine klær. Det handler i hovedsak om din fremtoning, hvordan du beveger deg, hvordan du snakker med andre, at duger høflig og behagelig, smiler, ikke brautende og tar mye plass, er omsorgsfull og empatisk, ser hva som skjer rundt deg og ikke er totalt fokusert på en ting hele tiden osv. Anonymkode: 41a07...d56
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #10 Skrevet 20. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan være feminin i ufeminint klær, og man kan være ufeminint i feminine klær. Det handler i hovedsak om din fremtoning, hvordan du beveger deg, hvordan du snakker med andre, at duger høflig og behagelig, smiler, ikke brautende og tar mye plass, er omsorgsfull og empatisk, ser hva som skjer rundt deg og ikke er totalt fokusert på en ting hele tiden osv. Anonymkode: 41a07...d56 Jesus.. Her får vi altså bekreftet at kvinner ikke skal ta plass men skal smile og fokusere på å behage andre.. Trodde vi hadde kommet lenger. Anonymkode: a2f85...250 7
herremann Skrevet 20. november 2017 #11 Skrevet 20. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jesus.. Her får vi altså bekreftet at kvinner ikke skal ta plass men skal smile og fokusere på å behage andre.. Trodde vi hadde kommet lenger. Anonymkode: a2f85...250 vel, å være høylytt og braute som et mannfolk er ikke veldig feminint .....
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #12 Skrevet 20. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jesus.. Her får vi altså bekreftet at kvinner ikke skal ta plass men skal smile og fokusere på å behage andre.. Trodde vi hadde kommet lenger. Anonymkode: a2f85...250 Vær så sint og brautende som du bare vil du, det gjør det ikke mer feminint Jeg sa ikke behagende, jeg sa behagelig, altså som at du er et behagelig vesen å være rundt. Og ja, det er ting som er feminint, du er vel enig med meg at dette ikke er maskuline trekk? Det betyr ikke at kvinner må være 100% feminin og menn må være 100% maskulin, de fleste mennesker er en blanding av begge deler, men kvinner pleier å være mer feminine enn maskuline, og menn er mer maskuline enn feminine. Og jeg har egentlig aldri forstått hvorfor typisk feminine trekk blir sett på som negativt, når ble positivitet, glede, ungdommelighet, mykhet, omsorg osv. negativt? Det finnes både negative feminine og maskuline trekk, sinne er for eksempel et maskulint trekk, det betyr ikke at det er positivt. Anonymkode: 41a07...d56
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #13 Skrevet 20. november 2017 2 minutter siden, herremann skrev: vel, å være høylytt og braute som et mannfolk er ikke veldig feminint ..... Så du mener at mannfolk bør være høylytte og brautende? Jeg har en veldig maskulin mann, men han finnes ikke høylytt og brautende. Heldigvis. Anonymkode: a2f85...250 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #14 Skrevet 20. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mener at mannfolk bør være høylytte og brautende? Jeg har en veldig maskulin mann, men han finnes ikke høylytt og brautende. Heldigvis. Anonymkode: a2f85...250 Nå svarer jeg for herremann her, men nei, en mann må ikke være brautende og høylytt, men det er likevel maskuline trekk. Jeg skjønner ikke hvorfor du har så mye i mot at det finnes maskuline og feminine trekk og at det både finnes negative og positive maskuline og feminke trekk? Du trenger ikke svare på dette, men jeg undres, hva legger du i at din mann er veldog maskulin? Anonymkode: 41a07...d56
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #15 Skrevet 20. november 2017 Jeg burde også hatt en smørbrødliste for å bli mer feminin. Jeans, genser, hestehale, mascara, joggesko og dunjakke. Det er meg liksom. Men nå er jeg over førti og føler oftere behov for å pynte meg litt. Bruke ørepynt, flette litt av håret, lakke neglene, bruke litt nettere sko, ha på litt sminke (men der er jeg grønn, aner ikke hva og hvordan), kanskje et smykke, belte. Nei jeg vet ikke. Anonymkode: c8d83...45e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå