AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 De fleste har som regel en «type» person de går etter, i hvertfall jeg. Mange sier man ender opp med den personen man minst forventer å bli sammen med. Stemmer dette? La oss si jeg helst ikke vil bli sammen med en bonde, (f.eks) også ender jeg opp med en bonde likevell. Hva tror dere? Kom gjerne med stories om hvordan du møtte din make! Anonymkode: 48168...c3b
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #2 Skrevet 20. november 2017 Jeg har i noen år vært sammen med mer eller mindre med min idealtype, en nydelig, tynn, velkledd akademiker. Mange finner nok med årene ut at deres type ikke var der lykken var, men at det er en utbredt tendens til at folk blir sammen med akkurat den typen de har pleid å sky unna, har jeg vel mindre tro på. Anonymkode: 5821d...b20
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #3 Skrevet 20. november 2017 Nei. Jeg, for eksempel, ender ikke opp med en tatovert, campingbilelskende, heavy metalentusiast og bilmekaniker. Det gjør jeg faktisk aldri. Man søker seg til partnere som er rimelig lik seg selv i utseende, kultur, valg av interesser, utdanningsnivå osv. Når det er sagt, har jeg alltid trodd jeg ville ende opp med en høy og blond fyr. Har alltid vært tiltrukket av den typen, og hadde tre nesten identiske kjærester før jeg traff min kjære. Likevel endte jeg opp med en lav, ganske mørk mann, som jeg aldri hadde tenkt at jeg ville blitt tiltrukket av. Men vennskapet utviklet seg på sikt, etter mange måneder i tett jobb sammen, og nå er det umulig å bli tiltrukket av noen andre. Så der ble jeg lurt. Ergo: Jeg tror man kan endre preferanser for utseende. Ikke personlighet. Anonymkode: e5173...31d
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #4 Skrevet 20. november 2017 Ja, klart det kan endre seg. Man liker den man liker Anonymkode: fef12...dd5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #5 Skrevet 20. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste har som regel en «type» person de går etter, i hvertfall jeg. Mange sier man ender opp med den personen man minst forventer å bli sammen med. Stemmer dette? La oss si jeg helst ikke vil bli sammen med en bonde, (f.eks) også ender jeg opp med en bonde likevell. Hva tror dere? Kom gjerne med stories om hvordan du møtte din make! Anonymkode: 48168...c3b jeppp Anonymkode: be93b...83f
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #6 Skrevet 20. november 2017 Jeg syns bestekompisen min var utrolig ålreit som venn, men ikke noe kjærestemateriale OVERHODET. Ble nå gift med han Feil jobb, feil utseende, feil stil, feil personlighet, feil kropp, feil alt, ifølge det idealet jeg hadde. Men så var han faen meg perfekt likevel Anonymkode: f7d79...60d 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #7 Skrevet 20. november 2017 Jeg var nok noe stereotypisk tidligere. Mente selv jeg han måtte være høy og mørk med høy utdanning, formell og korrekt. gjerne i dress. 3 av tidligere ekser var slik, men jeg endte likevel med en jeg ikke trodde var min type. Lys avslappa hårete mann blåser i hva han har på seg og er kunstner. Han er min livs kjærlighet og snilleste mannen jeg vet og jeg vil aldri forandre han. Utrolig nok fant vi hverandre på nettdating, og etter å ha pratet intenst i 3 uker så måtte vi bare treffes. Jeg må innrømme jeg var litt tilbakeholden fordi jeg ikke trodde han var min type, men er så vanvittig glad nå for at jeg hoppet i det og ikke lot det overfladiske styre meg. Utseende og utdannelse har null å si, så lenge man finner noe attraktivt med den andre. Det som teller mest er like forutsetninger i livet. Hva man drømmer om og hvordan man vil ha det. De overfladiske kriteriene ble annullert når jeg så de indre verdiene var full match og jeg angrer ikke et sekund. Noen single venner går altfor mye etter en liste. De burde brenne den opp! Anonymkode: 0f88e...fcc 2
maleneskjergård Skrevet 20. november 2017 #8 Skrevet 20. november 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i noen år vært sammen med mer eller mindre med min idealtype, en nydelig, tynn, velkledd akademiker. Mange finner nok med årene ut at deres type ikke var der lykken var, men at det er en utbredt tendens til at folk blir sammen med akkurat den typen de har pleid å sky unna, har jeg vel mindre tro på. Anonymkode: 5821d...b20 var det viktig å få med akademiker ? er det noen som virkelig bryr seg om han er det eller ikke lol
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #9 Skrevet 20. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var nok noe stereotypisk tidligere. Mente selv jeg han måtte være høy og mørk med høy utdanning, formell og korrekt. gjerne i dress. 3 av tidligere ekser var slik, men jeg endte likevel med en jeg ikke trodde var min type. Lys avslappa hårete mann blåser i hva han har på seg og er kunstner. Han er min livs kjærlighet og snilleste mannen jeg vet og jeg vil aldri forandre han. Utrolig nok fant vi hverandre på nettdating, og etter å ha pratet intenst i 3 uker så måtte vi bare treffes. Jeg må innrømme jeg var litt tilbakeholden fordi jeg ikke trodde han var min type, men er så vanvittig glad nå for at jeg hoppet i det og ikke lot det overfladiske styre meg. Utseende og utdannelse har null å si, så lenge man finner noe attraktivt med den andre. Det som teller mest er like forutsetninger i livet. Hva man drømmer om og hvordan man vil ha det. De overfladiske kriteriene ble annullert når jeg så de indre verdiene var full match og jeg angrer ikke et sekund. Noen single venner går altfor mye etter en liste. De burde brenne den opp! Anonymkode: 0f88e...fcc utseende har alt og si. tenner man ikke på hverandre så funker ikke sexen. funker ikke sexen i lengden er forholdet over Anonymkode: 018c5...dae
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #10 Skrevet 20. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: utseende har alt og si. tenner man ikke på hverandre så funker ikke sexen. funker ikke sexen i lengden er forholdet over Anonymkode: 018c5...dae «Alt å si»? Man kan fint tenne på et annet menneske selv om vedkommende ikke er typisk kjekk/pen/whatever. Vet du overhodet noe som helst om seksuell tenning? Anonymkode: 5e1a9...f1c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #11 Skrevet 20. november 2017 Ikke min erfaring. Har aldri fått følelser for mennene jeg aldri fikk følelser for. Har derimot fått følelser for kompisen jeg skulle ønske jeg fikk følelser for. Men forelsket meg i en som ikke lignet engang i ettertid. Anonymkode: e13cc...3ba
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #12 Skrevet 20. november 2017 Tror det kommer an på hvor mye fordommer og stereotyper du har, og hvor godt du kjenner deg selv. Noen tenker sikkert at en lege er nesten alltid en fantastisk mann med høy intelligens, ambisjoner og sosiale antenner. Så blir de sammen med en suicidal lege som ruser seg i helgene og kan være ganske frekk Jeg ser for meg at jeg passer sammen med nerder, rolige og omsorgsfulle mennesker som er smarte både når det gjelder mennesker og ellers. Og det er slike menn jeg har falt for. Anonymkode: 4e3fb...d9b 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #13 Skrevet 20. november 2017 3 timer siden, maleneskjergård skrev: var det viktig å få med akademiker ? er det noen som virkelig bryr seg om han er det eller ikke lol Her snakker vi om våre personlige idealer. Hvorfor trekker du frem akkurat mitt som "lol"? Anonymkode: 5821d...b20 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #14 Skrevet 20. november 2017 Lurer på om det betyr at Storhaug og Moxnes en gang kan bli et par? Anonymkode: 19753...0a6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #15 Skrevet 20. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: «Alt å si»? Man kan fint tenne på et annet menneske selv om vedkommende ikke er typisk kjekk/pen/whatever. Vet du overhodet noe som helst om seksuell tenning? Anonymkode: 5e1a9...f1c beklager men menn tenner ikke på personeligheten din, de tenner på pupper, rumpe, former osv Anonymkode: 018c5...dae
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #16 Skrevet 20. november 2017 27 minutter siden, AnonymBruker said: beklager men menn tenner ikke på personeligheten din, de tenner på pupper, rumpe, former osv Anonymkode: 018c5...dae Menn er individer, så dette er ikke helt sant Anonymkode: 4e3fb...d9b 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #17 Skrevet 20. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: utseende har alt og si. tenner man ikke på hverandre så funker ikke sexen. funker ikke sexen i lengden er forholdet over Anonymkode: 018c5...dae Jo, men bildet man har i hodet av drømmemannen eller drømmedama kan endre seg. Selv om du alltid har foretrukket noe spesielt, så kan du bli seksuelt tiltrukket av noe du ikke trodde var i din liga. Anonymkode: 0f88e...fcc
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #18 Skrevet 20. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo, men bildet man har i hodet av drømmemannen eller drømmedama kan endre seg. Selv om du alltid har foretrukket noe spesielt, så kan du bli seksuelt tiltrukket av noe du ikke trodde var i din liga. Anonymkode: 0f88e...fcc Har forøvrig aldri hatt et bedre sexliv! vi er gale etter hverandre ! Anonymkode: 0f88e...fcc
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #19 Skrevet 20. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det kommer an på hvor mye fordommer og stereotyper du har, og hvor godt du kjenner deg selv. Noen tenker sikkert at en lege er nesten alltid en fantastisk mann med høy intelligens, ambisjoner og sosiale antenner. Så blir de sammen med en suicidal lege som ruser seg i helgene og kan være ganske frekk Jeg ser for meg at jeg passer sammen med nerder, rolige og omsorgsfulle mennesker som er smarte både når det gjelder mennesker og ellers. Og det er slike menn jeg har falt for. Anonymkode: 4e3fb...d9b Ts her. Jeg har alltid hatt en spesiell type jeg går etter, men etter et par avvisninger her og der har jeg gitt opp. Har aldri hatt kjæreste heller, så jeg har mistet litt tråden på hva som passer for meg. Hvordan kan jeg finne ut hvilken type jeg passer med? Har alltid gått etter en humoristisk, fjern og fraværende type, som aldri prioriterer meg og plutselig forsvinner i noen dager. Jeg liker helst litt manne-mann som fortsatt kan være litt romantisk, men på et middels nivå. Er ikke så veldig glad i kliss og klass, men liker helst vennerelasjonen med et hint av romantikk. Om det gir mening.. Anonymkode: 48168...c3b
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #20 Skrevet 20. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ts her. Jeg har alltid hatt en spesiell type jeg går etter, men etter et par avvisninger her og der har jeg gitt opp. Har aldri hatt kjæreste heller, så jeg har mistet litt tråden på hva som passer for meg. Hvordan kan jeg finne ut hvilken type jeg passer med? Har alltid gått etter en humoristisk, fjern og fraværende type, som aldri prioriterer meg og plutselig forsvinner i noen dager. Jeg liker helst litt manne-mann som fortsatt kan være litt romantisk, men på et middels nivå. Er ikke så veldig glad i kliss og klass, men liker helst vennerelasjonen med et hint av romantikk. Om det gir mening.. Anonymkode: 48168...c3b Ville ikke fokusert så mye på type, ville heller forsøkt å komme inn i nye miljøer. For eks om du har vært klatrer lenge og blitt kjent med andre klatrere, kanskje du kunne forsøkt bli med i en brettspillklubb eller eller engajsert deg i en frivillig aktivitet Om du har levd i 5 år der du ikke finner noen du liker som kjæreste, så må du finne nye miljøer. Anonymkode: 4e3fb...d9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå