maleneskjergård Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 hei. lurte på om noen har et type program for å sole seg i solarium. jeg pleier å sole meg før jeg går på byn. 3 ganger er som oftest nok. da har jeg en fin brunfarge jeg liker. men jeg vil også beholde denne brunfargen. men vet ikke hva som er best. må jo også tenke litt på huden og at solarium ikke er så bra for kroppen. skal jeg holde meg til å ta solarium før byn f.eks eller fest ? eller har dere et type program der dere kan holde deg brun jevnt gjennom hele året ? jeg tenkte f.eks hver 3 dag eller 2 ganger i uken annenhver uke. eller 1-2-1 system. hvor jeg første uken tar solarium en gang, neste uke tar jeg solarium 2 ganger, neste uke 1 gang osv veldig rotete innlegg beklager
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 Bruk heller selvbruningspray/skum dagen før du skal på byen, sov med til over natten og dusj forsiktig av før du drar ut. Da ødelegger du ikke huden din. Har du ikke sett de 30 og 40 år gamle damene fulle av rynker? Spar deg for å end opp sånn, man kan faktisk være 30 og 40 år med minimalt med rynker om man tar forhåndsregler for det tidligere i livet. Anonymkode: cf0eb...5c1
MammaFiera Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 Opprett hold fargen med sol 1-2 ganger i uka☺️
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #4 Skrevet 20. november 2017 Det vanlige er vel å ta sol rundt annenhver dag til man oppnår ønsket farge. Etterpå vedlikeholder man med en til to ganger i uka. Anonymkode: 18ae2...a84
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #5 Skrevet 20. november 2017 Solarium skader huden din. Du blir gjerne fin og brun av det nå, men det kommer til å merkes på huden når du blir eldre. Bedre å bare bli vant med sin naturlige hudfarge først som sist. Anonymkode: 3f5e6...61d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå