Gå til innhold

På tide å trekke seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

datet en fyr i 9 uker. Møttes ca en til to ganger i uka og han har alltid tatt meg med på fine dates og koselige hjemmekvelder. Spurte ertende i forrige uke om det var lov å kalle han nissen min( snakket om jula og det var lissom anledning for det) . Stemningen har alltid vært lattermildt og hyggelig,men han ble helt stille . Jeg spør om hva som værst å bli kalt nisse eller min fortsatt lattermildt. Han blir plutselig veldig seriøst og sier han ikke vet hva han skal svare. Jeg beklager men sier at det føltes naturlig å nevne det siden det føltes ut som ting går bra mellom oss. Han sier han ikke er helt der ennå og jeg forstår om noen trenger mer tid. Må innrømme at jeg ble litt overrasket siden det har føltes ut som herlig kjemi og samhold fra første stund. Noe han sa flere ganger til meg også. Sa jeg kunne tone det ned om han var ærlig om dette bar noen vei eller ikke. Det lovte han og vi lot det ligge.

Han tok med med på weekendtur på flott hotell og bare kost oss. Siste kvelden så forteller han uanfektet at han har lyst til å dra på reise. Jeg spør hvor han kunne tenke seg å reise. Han sier da   : «hvor er det best for en singel mann å dra på tur da? Kansje jeg tar med en kompis.» Ble litt satt ut av denne bemerkelsen kan man trygt si. Etter en helg med kos,sex og praten i ett så må jeg si dette ikke var det hyggeligste å høre.bestemmer meg for å la det ligge. Senere når vi ligger å koser spør jeg om han har savnet meg i uka som var. Han svarer : ikke akkurat savnet, men gledet meg mye til å se deg.

han tar med meg med på flotte dates og turer, men gjør menn dette om de ikke er interessert i noe mer en selskap og underholding? Er fryktelig usikker og vurderer å ta det opp imorgen når vi reiser. 

Noen tanker ?

Anonymkode: a03bb...5f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke kjærlighetsmateriale... 

Anonymkode: d1aad...26b

• Liker 3
Gjest GiftMann38
Skrevet

Hvis du vil mer enn sex så er det bare å trekke seg her. Sorry.

Skrevet

Det virker som han liker ditt selskap og sex. Men ikke som han er ute etter noe forpliktende og seriøst med deg. Og sånn som dere holder på nå så kan han både være singel og ha selskap av deg når han føler for det.

• Liker 1
Skrevet

Ja det gjør de, til og med betaler de prostituerte for å bli med på sånt, de værste av mennene.  Han vil være singel, men det er vanlig å ville hygge seg med damer selv om man ikke vil forplikte seg. 
Det at han reagerer så sterkt på at du kalte han nissen din, og at han utdyper skikkelig godt at han er singel og vil på singeltur med en kompis og ikke nødvendigvis deg, viser at han vil være veldig tydelig med at han ikke anser dette som noe potensielt forhold og gi deg falske forhåpninger. 

Anonymkode: 246ee...dde

• Liker 2
Skrevet

Si til han hva du ærlig mener og hva du ærlig tenker. 

Anonymkode: eee8a...534

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si til han hva du ærlig mener og hva du ærlig tenker. 

Det hadde ikke jeg gjort, tror jeg. Jeg hadde tenkt at jeg her hat fått mer enn nok hint, og dermed avsluttet "forholdet".

Anonymkode: ec156...a84

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde ikke jeg gjort, tror jeg. Jeg hadde tenkt at jeg her hat fått mer enn nok hint, og dermed avsluttet "forholdet".

Hint? 

Hinting er for pyser som ikke verbaliserer følelsene sine og synspunktene sine og står for sine meninger.

Ts kan fint fortelle hva hun tenker og hva hun mener. Om forholdet skal avsluttes eller ei er vel opp til begge de to voksne personene i diskusjonen det gjelder.

• Liker 4
Skrevet

Ts her

nei jeg er nok ikke dummere enn at skjønner hvilken vei dette går.  Men kommer til å si at jeg har hatt det fint, men at jeg ønsker å avslutte fordi vi ikke er på samme sted. Om det er ok for han så er det greit og om ikke så kan vi ta det derfra. Wish me luck

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, Nattrangler skrev:

Ts her

nei jeg er nok ikke dummere enn at skjønner hvilken vei dette går.  Men kommer til å si at jeg har hatt det fint, men at jeg ønsker å avslutte fordi vi ikke er på samme sted. Om det er ok for han så er det greit og om ikke så kan vi ta det derfra. Wish me luck

Lykke til!

Fint du har ryggrad til å avslutte.

Anonymkode: eec01...e6e

• Liker 3
Gjest GiftMann38
Skrevet
9 minutter siden, Nattrangler said:

Ts her

Lykke til! :)

Skrevet

Lykke til. 

Av og til trenger de et spark i ræva for å se hva de har. Mannen min var slik som ikke ville binde seg, samtidig som vi oppførte oss som kjærester. Jeg sa at jeg ikke ville mere fordi han ikke ville blir "seriøs". Lang historie kort, vi er gift på 10året nå, han trengte bare å se at det ikke var farlig å gjør det offisielt. 

Anonymkode: 71f58...ccf

Skrevet
1 time siden, Nattrangler skrev:

Ts her

Det gjør du helt rett i. Lykke til!

Skrevet

Ts her.

det lønner seg visst å være direkte. Han ble oppriktig lei seg og noe forferdet over hvordan han hadde formulert seg. Vi så veldig forskjellig på situasjonen. Han sier han bryr seg men viser det bedre med å skjemme meg bort enn å si det. Han ble faktisk litt lei seg at jeg følte meg slik jeg gjorde. Vi fikk iallefall snakket ut. Jeg er nok mer « klar» enn han men håpet jeg ville gi det mer tid før jeg bestemte meg.  Jeg sa jeg var villig til å ta det sakte, men at ikke ville falle for noen som kun var ute etter selskap.  

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

det lønner seg visst å være direkte. Han ble oppriktig lei seg og noe forferdet over hvordan han hadde formulert seg. Vi så veldig forskjellig på situasjonen. Han sier han bryr seg men viser det bedre med å skjemme meg bort enn å si det. Han ble faktisk litt lei seg at jeg følte meg slik jeg gjorde. Vi fikk iallefall snakket ut. Jeg er nok mer « klar» enn han men håpet jeg ville gi det mer tid før jeg bestemte meg.  Jeg sa jeg var villig til å ta det sakte, men at ikke ville falle for noen som kun var ute etter selskap.  

Se der ja.. Ting er ikke alltid som man tror. Det er et annet individ på den andre siden og ofte er det fint å snakke tydelig, forstå hverandre og forsøke å finne løsninger (hvis man kommer frem til det).

Lykketil

Anonymkode: bd1fb...a69

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hint? 

Hinting er for pyser som ikke verbaliserer følelsene sine og synspunktene sine og står for sine meninger.

Ts kan fint fortelle hva hun tenker og hva hun mener. Om forholdet skal avsluttes eller ei er vel opp til begge de to voksne personene i diskusjonen det gjelder.

Jeg mente ikke at ts skal hinte, jeg mente at mannen hun 'dater' gir klare hint på dette, og at jeg dermed hadde avsluttet relasjonen. Hun har jo allerede spurt om han kan love at datingen er for å se om det eventuelt kan føre noen vei, og det har han allerede gjort. Allikevel får hun beskjed at han skal på singeltur. Altså veldig klare signaler på at han ikke ser for seg noe forhold med ts. Hva skal hun gjøre da, spørre igjen, å få samme bullshitsvar?

Som sagt, jeg hadde i alle fall tatt hintene, ikke latt meg holdes for narr på den måten, og avsluttet 'forholdet'. Jeg sa aldri at ts skulle ghoste mannen, men si i fra at de antageligvis ikke er på samme plan, da handling ikke samsvarer med ord, og dermed avsluttet. Slike menn er flinke til å si det de tror man vil høre. Og han vet han holder ts for narr, ellers hadde han aldri følt for å spesifisere at han er singel. 

Skrevet

Nå ser jeg forøvrig at du har snakket med han., og det er bra. Får håpe det er noe alvor i ordene hans. Dog forstår jeg ikke hvorfor han er så opptatt av å skulle på singeltur og ta det så innmari sagte, hvis han allikevel vil bli sammen med deg. Vil han ligge litt rundt først? Og får i så fall du lov til det samme? 

Jeg mener ikke å være negativ altså, jeg er bare vandt med i min datingverden (når jeg var singel), at enten så viste mannfolka at de likte meg like mye som jeg viste de, ellers skurret ting, og da sa jeg i fra om at jeg ikke tror vi er på samme plan, og avsluttet relasjonen. En del forsvant (takk gud, viste jo bare at det ikke var så farlig allikevel), en del kom tilbake, og en sitter nå i sofaen min. :)

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå ser jeg forøvrig at du har snakket med han., og det er bra. Får håpe det er noe alvor i ordene hans. Dog forstår jeg ikke hvorfor han er så opptatt av å skulle på singeltur og ta det så innmari sagte, hvis han allikevel vil bli sammen med deg. Vil han ligge litt rundt først? Og får i så fall du lov til det samme? 

Jeg mener ikke å være negativ altså, jeg er bare vandt med i min datingverden (når jeg var singel), at enten så viste mannfolka at de likte meg like mye som jeg viste de, ellers skurret ting, og da sa jeg i fra om at jeg ikke tror vi er på samme plan, og avsluttet relasjonen. En del forsvant (takk gud, viste jo bare at det ikke var så farlig allikevel), en del kom tilbake, og en sitter nå i sofaen min. :)

Forstod det slik at det var du som snakket om hinting over, og det at TS var ærlig og direkte viste jo nettopp at dette med hinting er bullshit. Det å hinte, eller tro at andre hinter, bidrar bare til forvirring og misforståelser. Nei, takke meg til rene ord for penga, uansett hvor ubehagelig noen synes det kan være. :)

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Bra, TS! :yvonne:Blir spennende å se hva som skjer videre nå, da. Da vet han i hvert fall hvor han har deg. Og motsatt. 

Skrevet
1 minutt siden, Sheherasade skrev:

Forstod det slik at det var du som snakket om hinting over, og det at TS var ærlig og direkte viste jo nettopp at dette med hinting er bullshit. Det å hinte, eller tro at andre hinter, bidrar bare til forvirring og misforståelser. Nei, takke meg til rene ord for penga, uansett hvor ubehagelig noen synes det kan være. :)

Tror du misforstår meg litt :)

Jeg er helt enig med deg. Hinting ER bullshit! Det tar ikke bort det faktumet at jeg (personlig) hadde oppfattet det som et kraftig hint fra ts date, at han ønsket å være singel. Han kan jo nesten ikke si det klarere, enn når han presiserer ovenfor ts at han skal på singeltur? Jeg bruker bestandig rene ord selv, men jeg hadde sagt det rett ut at jeg ikke tror vi er på samme plan, og deretter avsluttet relasjonen. Jeg hadde ikke tillatt "jo, vi er det, du må bare gi meg noen måneder, helst etter turen, sååå skal jeg forplikte meg!" da hadde jeg sagt "ok, da får du finne ut av hva du vil, frem til da, er det slutt på sex og diverse". Men det er meg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...