AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 Det er godt mulig at jeg spør dumt nå, men jeg har aldri vært i en sånn situasjon før, så jeg satser på at noen av dere har det og kan gi meg litt råd Jeg møtte en fyr over Tinder for en stund siden. Vi snakket litt av og på i et par uker før vi bestemte oss for å møtes for litt over en uke siden for å ta en kaffe. Det er den desidert beste daten jeg har vært på; praten gikk lett, han var morsom, intelligent, genuint interessert i alt jeg sa, osv., og vi satt der i nesten tre timer og bare snakket. Så møttes vi igjen for noen dager siden, da kom han hjem til meg, vi lagde middag, så en film, og endte opp med å ha sex. Dette gjentok seg for to dager siden. Dessverre merket jeg relativt fort at den seksuelle kjemien ikke var helt på plass; jeg klarer ikke å sette fingeren på hvorfor, for det var ikke noe som var direkte galt, men det var liksom noe som ikke stemte helt. Det er godt mulig at jeg bare har vært heldig med de andre jeg har hatt sex med så langt i livet, for jeg har aldri kjent på noe sånt før, det har alltid klikket fra første stund (selv om kjemien utenfor soverommet ikke alltid har fungert). Jeg liker denne fyren utrolig godt, så ikke snakk om at jeg kommer til å bryte kontakten bare på grunn av dette når vi bare har hatt sex to ganger, men tanken på at det kan være en permanent ting plager meg... Så det jeg lurer på er om andre har vært i samme båt; å ha hatt kjempegod kjemi med noen, men allikevel er det noe som skurrer litt når det kommer til sexen? Noen som har opplevd at det har gått seg til? Eller at det ikke har gått seg til? Er det mulig at jeg hadde litt for høye forhåpninger rett og slett, i og med at jeg likte ham så godt? Føler meg litt i villrede her, så setter stor pris på innspill Anonymkode: b8f5c...36c
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 Min erfaring er at kjemi i personlighet ikke har noe å si for kjemi i senga. Ja det kan ta seg opp om første gangen er et fylleknull som bare blir keitete og dumt , men er det sånn 2-3 ganger i edru (eller full) tilstand så er det ikke "liv laga" som man sier. Det er min erfaring. Har hatt super kjemi med flere gutter, for så å havne til sengs med de og bare ikke følt noe som helst. Noen har jeg prøvd videre med, men det har ikke tatt seg opp. Min erfaring er at den seksuelle kjemien må være på plass fra starten av (ett fyllaknull er unnskyldt men ikke flere), for at det skal være noe god sex og potensiale for noe langvarig flørt/dating/forhold. Er kun de som det har vært bra med fra starten av som jeg har hatt noe langvarig med hvertfall! Anonymkode: 9fce8...58b 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at kjemi i personlighet ikke har noe å si for kjemi i senga. Ja det kan ta seg opp om første gangen er et fylleknull som bare blir keitete og dumt , men er det sånn 2-3 ganger i edru (eller full) tilstand så er det ikke "liv laga" som man sier. Det er min erfaring. Har hatt super kjemi med flere gutter, for så å havne til sengs med de og bare ikke følt noe som helst. Noen har jeg prøvd videre med, men det har ikke tatt seg opp. Min erfaring er at den seksuelle kjemien må være på plass fra starten av (ett fyllaknull er unnskyldt men ikke flere), for at det skal være noe god sex og potensiale for noe langvarig flørt/dating/forhold. Er kun de som det har vært bra med fra starten av som jeg har hatt noe langvarig med hvertfall! Anonymkode: 9fce8...58b Huff, ja, det var det jeg var redd for... Takk for godt svar! Anonymkode: b8f5c...36c
Resignert Skrevet 19. november 2017 #4 Skrevet 19. november 2017 Dette er ikke så helt enkelt å svare på er jeg red for. Jeg er mann, så det er jo mulig at jeg har et litt annet perspektiv, men prøver likevel å svare. Min erfaring er at det ikke bør ta særlig lang tid før ting funker max, seksuell kjemi er definitivt ikke noe man kan "jobbe" seg til, for å si det sånn. Enten er den der, eller så er den ikke der. Hvordan forholdet er ellers, har dessverre ikke så mye å si. Den beste sexen i mitt liv var i det mest krevende forholdet, og den nest beste var også i et heller turbulent forhold. Mitt nåværende forhold er det mest stabile og problemfrie jeg har hatt, men sexen er ikke spesielt heftig, etter min mening. Det er dog mulig hun er mere tilfreds enn det jeg er.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #5 Skrevet 19. november 2017 1 minutt siden, Resignert skrev: Dette er ikke så helt enkelt å svare på er jeg red for. Jeg er mann, så det er jo mulig at jeg har et litt annet perspektiv, men prøver likevel å svare. Min erfaring er at det ikke bør ta særlig lang tid før ting funker max, seksuell kjemi er definitivt ikke noe man kan "jobbe" seg til, for å si det sånn. Enten er den der, eller så er den ikke der. Hvordan forholdet er ellers, har dessverre ikke så mye å si. Den beste sexen i mitt liv var i det mest krevende forholdet, og den nest beste var også i et heller turbulent forhold. Mitt nåværende forhold er det mest stabile og problemfrie jeg har hatt, men sexen er ikke spesielt heftig, etter min mening. Det er dog mulig hun er mere tilfreds enn det jeg er. Er vel mer eller mindre akkurat det samme som jeg har opplevd - den beste sexen var med en jeg hadde et ekstremt turbulent forhold til og som jeg aldri kunne ha vært sammen med (dessverre), mens mitt forrige forhold var trygt og stabilt, men sexen var ikke noe heftig Men ja, nei, stemmer sikkert at seksuell kjemi ikke kan jobbe seg til... Synd igrunn! Anonymkode: b8f5c...36c 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #6 Skrevet 20. november 2017 Hei, Jeg var litt i samme situasjon. God sex, men fikk de samme tankene som deg. For meg løste det seg da vi begynte å utforske ting sammen og ble enda mer kjent. Nå føles vi ut som et supert team på alle måter. Hadde vel den følelsen i rundt to måneder, men nå er den borte vekk. Syns jo mannen er superkjekk og har lyst på han, men fikk skrudd om «volumet» noen hakk i senga. Samme erfaring som deg; Turbulente og destruktive forhold ga god sex tidligere, men sinnsykt dårlig livskvalitet i lengden.. Nå har jeg truffet en mann jeg digger, passer bra sammen med og det løste seg også med de tankene når det kom til sexen. Håper dere finner ut av det!😊 Anonymkode: 64e38...c63 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå