OleBrumm Skrevet 28. januar 2005 #1 Skrevet 28. januar 2005 Jeg vil at brudepikene våre skal ha fine kurver. De skal kaste tørkede roseblader ut av de når de kommer inn i kirken. Noen som har tips om hvor jeg kan finne dette ? Har sett på Panduro, men ikke funnet noen jeg likte der.
Gjest Betty Boop Skrevet 28. januar 2005 #3 Skrevet 28. januar 2005 Husk å sjekke med kirken om de får lov til å kaste roseblader inne i kirken - det får nemlig ikke vi lov til
OleBrumm Skrevet 28. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2005 Ja, jeg skal sjekke med kirken om jeg får lov. Vil skal ha kurv i natur, siden mine brudepiker skal ha bunad
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2005 #5 Skrevet 28. januar 2005 Tørkede roseblader??? Da blir det jo roseblader i 1000 biter hvis folk tråkker på de??? Eller har jeg missforstått???
OleBrumm Skrevet 28. januar 2005 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2005 Tørkede roseblader??? Da blir det jo roseblader i 1000 biter hvis folk tråkker på de??? Eller har jeg missforstått??? Lurer på om dropper å si "tørkede" til presten. Roseblader holder vel :-?
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #7 Skrevet 28. januar 2005 Bare lurer...Hvorfor vil du ha tørkede roseblader og ikke friske? Jeg syns i hvert fall det er mye penere med friske, dessuten får man ikke problemet med at de blir til "støv" når de blir tråkket på. Hilsen These79
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2005 #8 Skrevet 28. januar 2005 Lurer på om dropper å si "tørkede" til presten. Roseblader holder vel :-? Skal du lure presten da eller???? :klø:
OleBrumm Skrevet 30. januar 2005 Forfatter #9 Skrevet 30. januar 2005 Grunnen til at vi valgte tørkede var egentlig at det er billigere. Også tenkte vi faktisk ikke på at de vil knuse når folk tråkker på de.... Får nå se hva presten sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå