AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 Hei! Hvis noen du begynner å bli kjent med ikke har så god råd og pga dette velger å ikke gjøre så mye på fritiden, men du begynner å like denne personen basert på hvordan h*n er og utstråling. Personen har heller ikke så voldsomt stort nettverk rundt seg. Betyr det noe for deg? At h*n ikke kan spandere, kjøpe gaver etc i begynnelsen? Kan du syntes det er greit å se film hjemme, gå tur etc i bli kjent fasen? Eller stopper det deg helt fra å gidde å satse? Anonymkode: f11e8...cb8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 Jeg hadde ikke hatt problemer med det. Det er nok av single, som tjener helt vanlig, men som ikke har så mye til overs etter regninger. Hvis jeg var mann, hadde ikke jeg kastet det lille som var igjen til en dame i håp om at hun da ville like meg! Nå er ikke jeg opptatt av gaver, og liker best å ilke måtte styre rundt. En god film, en flaske vin eller to, god mat = helmax aften for meg 😀😀 Anonymkode: 34723...661 1
Lill3My Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 Dess mindre penger en har å bruke dess mer kreativitet krever og det er jo en fantastisk måte å virkelig bli kjent med noen på. En må gi av seg selv og sin tid istedenfor å "bare" kjøpe noe. En dag hjemme med en film, en gåtur, matlaging og kanskje et spill er så mye mer givende enn å gå stivpynta på restaurant og deretter sitte musestille i en kinosal med ørten hostende mennesker (for å sette det på spissen). Om en legger bort penger og midler må en bruke seg selv og sin kreativitet til å vise kjærlighet og finne på ting, egentlig en veldig fint ting å kunne! Selv er de beste minnene med min kjære fra ulike fjellturer vi har gått sammen og ikke nødvendigvis hendelser pg events som har kosta penger =) ble forresten godt kjent da vi klatret mye sammen. Det bygger iallfall tillit relativt kjapt og tester både samarbeidsevnen og kjemien. (i og med st vi begge var medlemmer på senteret ble det heller ikke en ekstrakostnad) 2
Gjest yeans Skrevet 19. november 2017 #4 Skrevet 19. november 2017 Høres helt greit ut så lenge han har balanse på økonomien (og jeg slipper å bli blandet inn i det) og noenlunde styring på livet.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #5 Skrevet 19. november 2017 Det har ingenting å si for meg, så lenge han ikke bevisst snylter på meg og sier "kan vi ikke kjøpe pizza, du får igjen penger, kan vi ikke ta taxi, jeg betaler neste gang" og aldri betaler. Det er veldig koselig å gå tur, se film, og gjøre helt gratis , uanstrengte ting i datingfasen. Den koseligste daten jeg har vært på var tur i skogen der han hadde med seg noen gamle aviser i sekken og samlet inn noen tørre kvister og tente opp bål mens vi satt rundt bålet å snakket Helt gratis Gaver og sånt er ikke vanlig å gi hverandre før man er kjærester syns jeg, så ikke tenk at det stopper deg fra å kunne date eller være en fin person å date! Anonymkode: a0f2d...979
Cata Skrevet 20. november 2017 #6 Skrevet 20. november 2017 Jeg ville nå foretrukket en som ikke kom med gaver eller ville spandere, så det hadde vært helt topp. Jeg sier meg likevel enig med AB..979 i at han ikke må være en snylter. Det er helt greit at han ikke betaler, men han må heller ikke forlange at jeg skal gjøre det hver gang. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #7 Skrevet 21. november 2017 Det høres akkurat ut som samboer og meg da vi begynte å tilbringe tid sammen for noen år tilbake, og det var helt uproblematisk. Gaver i datingfasen er for øvrig helt fremmed for meg, så det ville jeg ikke ventet meg samme om han var fattig eller rik. Anonymkode: 6ebc4...6f8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #8 Skrevet 21. november 2017 På 19.11.2017 den 21.25, AnonymBruker skrev: Hei! Hvis noen du begynner å bli kjent med ikke har så god råd og pga dette velger å ikke gjøre så mye på fritiden, men du begynner å like denne personen basert på hvordan h*n er og utstråling. Personen har heller ikke så voldsomt stort nettverk rundt seg. Betyr det noe for deg, kjøpe gaver etc? At h*n ikke kan spandere i begynnelsen? Kan du syntes det er greit å se film hjemme, gå tur etc i bli kjent fasen? Eller stopper det deg helt fra å gidde å satse? Anonymkode: f11e8...cb8 hvorfor skriver du h*n som om det kunne vært hvilket som helst kjønn. alle vet at kvinner blir whined and dined med gaver og dere såvidt bruker en krone på mennene dere dater Anonymkode: 3ec3e...6a6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #9 Skrevet 21. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: whined Anonymkode: 3ec3e...6a6 Anonymkode: 6ebc4...6f8 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #10 Skrevet 21. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: hvorfor skriver du h*n som om det kunne vært hvilket som helst kjønn. alle vet at kvinner blir whined and dined med gaver og dere såvidt bruker en krone på mennene dere dater Anonymkode: 3ec3e...6a6 Ah, det måtte komme noe sånt. Anonymkode: c71f3...6cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå