Gå til innhold

Hvilke unnskyldninger bruker dere for ikke dra på julebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så lei av maset hvert bidige år, og at et nei ikke respekteres. Har null interesse av julemat eller fulle kollegaer og vil helst unngå begge deler.

Anonymkode: cc33c...674

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Migrene

Anonymkode: f254b...f17

Skrevet

Sier bare at jeg ikke skal og hvis noen spør hvorfor så sier jeg at jeg ikke har lyst.

Anonymkode: a73a7...f8c

• Liker 10
Skrevet

Ingen, sier det som det er, at jeg ikke orker og ikke er så glad i den type tilstelninger. Ser ikke problemet med det, jeg tør å være den jeg er og stå for det😊

Anonymkode: f7bf2...4ad

• Liker 2
Skrevet

Andre planer. Folk har jo som regel forståelse for det. Det er jo mange som er travle i juletidene med mange avtaler og reiser. 

Anonymkode: b1253...da0

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Migrene

Jeg håper at dette faktisk stemmer når du bruker denne unnskyldningen. 

• Liker 1
Skrevet

Ingen.  Ingen som "maser". Er det noen som spør om jeg skal så sier jeg bare "Nei, ikke i år".

• Liker 1
Skrevet

Det er svært få som spør, og hvis noen gjør det sier jeg bare at det er så travelt før jul og jeg ikke orker. Har aldri møtt noen som ikke har hatt respekt for det.

Anonymkode: e2042...9e6

• Liker 1
Skrevet

De gangene jeg ikke har blitt med så sier jeg som sant er at jeg ikke gidder.

• Liker 1
Skrevet

Det er bare hasjrøykere som dropper julebordet!

Anonymkode: e9b4a...0d2

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:laugh:

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Njet.

Anonymkode: cc33c...674

Skrevet

Finn på at du har andre planer. Jeg syns faktisk det er litt frekt å si at man ikke gidder. Julebordet er jo litt for å pleie det sosiale blant kolleger, noe alle gjør i fellesskap. Det er jo ikke så mange som faktisk gleder seg til det, men det blir litt som med dugnad. Noe man gjør for fellesskapet. Har absolutt forståelse for at man ikke gidder/har lyst, men finn på en grunn liksom..

Anonymkode: cf604...beb

• Liker 5
Gjest pelikanen
Skrevet

Sier som det er. Har sluttet å gå på julebord. Forklaring god nok. Sitte der med samme maten som i fjor, året før og alle år. Kokekar og sjefer du har null felles interesser med, som først på julebord viser de kan snakke. Nei takk. 

Skrevet

jeg blir ikke med på julebordet i år fordi det er samme opplegg femte året på rad, kjip ribbemiddag fra det lokale cateringselskapet i kantina og så ut på samme forestilling i byen vi har vært de siste fire årene.

gidder ikke/har ikke lyst.

Anonymkode: 4742e...4b2

Skrevet

Jeg sier bare at jeg har dårlig tid og har mye å gjøre på studie før eksamen, og at middag og alkohol ute (med folk jeg ikke bryr meg om) ikke er noe jeg har tid til 😅

Anonymkode: 8ac64...e1a

Skrevet

Jeg gidder ikke i år, og har sagt jeg har andre planer. Vi må selv betale for julebordet (rundt 1000 kr), og jeg ser ikke vitsen å betale for noe jeg innserst inne ikke har lyst til, spesielt når jeg selv ikke drikker alkohol. Skulle gjerne sett det var flere sosiale arenaer på jobben enn akkurat julebord, da jeg også er ny på denne jobben. 

Anonymkode: 6efe7...a33

• Liker 5
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper at dette faktisk stemmer når du bruker denne unnskyldningen. 

Hvorfor det? Jeg har migrene iblant, men er julebord er det som oftest løgn.

• Liker 2
Skrevet

Min eldste sønn har bursdag denne helga. Det har vært min unnskyldning de siste årene. Heller svigermor enn julebord (og det sier vel litt...).

Anonymkode: dc066...715

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...