AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 Hei jeg sitter her litt forvirret nå, er ikke lei meg eller noe , men skuffet egentlig jeg matchet med en søt jente på tinder hvor vi hadde mye felles interesser. vi avtalte å møttes nå på lørdag. altså igår. jeg hadde virkelig gledet meg til å gå på byn og også treffe henne. traff henne på utested med venninene hennes og alt gikk helt fint. hun var akkurat som jeg forestillte meg og det sa hun jeg også var. vi flørtet endel i sofaen og snakket mye, hun gikk og danset med venninene innimellom mens jeg satt med gutta og drakk. bestevenninen hennes sa til meg at jeg var en ordentlig fyr og at hun hadde sagt til daten min at hun måtte satse på meg osv. så ting gikk jo greit foreløbig. jeg ble med denne damen hjem, vi gikk hjem til venninen hennes. hun bor i kollektiv, så 2 venniner av henne lå i sengen mens meg og hun jeg var med lå i sovesofa. vi hadde ikke sex da de 2 andre lå på samme rom og prøvde og sove, men vi klinte en god del og koste selvfølgelig. det var endel bråk der og vanskelig å sove i kollektivet så hun sa det var helt greit om jeg gikk hjem. hun sovnet, jeg fikk ikke sove, så jeg gikk hjem. jeg gav henne et kyss, kledde på meg og gikk hjem dagen etter, idag altså, var jeg forsatt litt småfull når jeg sto opp og sendte en teit melding til henne på messenger. "god morgen min skatt" med kysse smiley. hun svarte aldri så jeg skjønnte ikke helt hva som var greien. jeg fant senere ut at jeg hadde glemt bankkortet hos venninen hennes som jeg ikke har nr til, jeg måtte ha det idag for jobb imorgen. så jeg sendte henne en sms og sa jeg måtte ha bankkortet mitt. hun svarte etter en stund og sa jeg måtte hente det, så jeg gikk jo og hentet det. jeg spurte henne om hun var sur fordi jeg gikk siden hun oppførte seg litt tilbakeholdene. hun sa neida at hun skjønnte jeg gikk når det var så mye bråk men at hun ikke er interessert. jeg spurte om det var noe spesiel grunn til at hun ikke var interessert i meg hun sa det ikke var noen spesiell grunn. så der stoppet det, jeg er bare litt forvirret nå og litt skuffet. vi hadde så mye til felles, kvelden gikk veldig fint, vi flørtet jo hele kvelden og klinte endel hjemme hos henne og alt så ut til å gå fint. jeg er kjekk, har fin personelighet og felles interesser så hva skjedde her ? ødelagte jeg med den teite mld jeg sendte ? eller overtenker jeg?. jeg går jo bare videre , men er forsatt litt skuffet, hun var kjempesøt og hadde samme så mange kvaliteter jeg likte, men det gikk bare rett i dass Anonymkode: daa46...b08
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 Hun ville ha en kort flørt for en kveld, ikke noe langvarig. Anonymkode: 56697...1e7 7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg sitter her litt forvirret nå, er ikke lei meg eller noe , men skuffet egentlig jeg matchet med en søt jente på tinder hvor vi hadde mye felles interesser. vi avtalte å møttes nå på lørdag. altså igår. jeg hadde virkelig gledet meg til å gå på byn og også treffe henne. traff henne på utested med venninene hennes og alt gikk helt fint. hun var akkurat som jeg forestillte meg og det sa hun jeg også var. vi flørtet endel i sofaen og snakket mye, hun gikk og danset med venninene innimellom mens jeg satt med gutta og drakk. bestevenninen hennes sa til meg at jeg var en ordentlig fyr og at hun hadde sagt til daten min at hun måtte satse på meg osv. så ting gikk jo greit foreløbig. jeg ble med denne damen hjem, vi gikk hjem til venninen hennes. hun bor i kollektiv, så 2 venniner av henne lå i sengen mens meg og hun jeg var med lå i sovesofa. vi hadde ikke sex da de 2 andre lå på samme rom og prøvde og sove, men vi klinte en god del og koste selvfølgelig. det var endel bråk der og vanskelig å sove i kollektivet så hun sa det var helt greit om jeg gikk hjem. hun sovnet, jeg fikk ikke sove, så jeg gikk hjem. jeg gav henne et kyss, kledde på meg og gikk hjem dagen etter, idag altså, var jeg forsatt litt småfull når jeg sto opp og sendte en teit melding til henne på messenger. "god morgen min skatt" med kysse smiley. hun svarte aldri så jeg skjønnte ikke helt hva som var greien. jeg fant senere ut at jeg hadde glemt bankkortet hos venninen hennes som jeg ikke har nr til, jeg måtte ha det idag for jobb imorgen. så jeg sendte henne en sms og sa jeg måtte ha bankkortet mitt. hun svarte etter en stund og sa jeg måtte hente det, så jeg gikk jo og hentet det. jeg spurte henne om hun var sur fordi jeg gikk siden hun oppførte seg litt tilbakeholdene. hun sa neida at hun skjønnte jeg gikk når det var så mye bråk men at hun ikke er interessert. jeg spurte om det var noe spesiel grunn til at hun ikke var interessert i meg hun sa det ikke var noen spesiell grunn. så der stoppet det, jeg er bare litt forvirret nå og litt skuffet. vi hadde så mye til felles, kvelden gikk veldig fint, vi flørtet jo hele kvelden og klinte endel hjemme hos henne og alt så ut til å gå fint. jeg er kjekk, har fin personelighet og felles interesser så hva skjedde her ? ødelagte jeg med den teite mld jeg sendte ? eller overtenker jeg?. jeg går jo bare videre , men er forsatt litt skuffet, hun var kjempesøt og hadde samme så mange kvaliteter jeg likte, men det gikk bare rett i dass Anonymkode: daa46...b08 Dere hadde ikke en date engang.. møttes på fylla liksom?! Om du hadde likt dama burde du invitert på en skikkelig date. Dér gikk det nok galt i utgangspunktet Anonymkode: 0eb30...ebd 12
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #4 Skrevet 19. november 2017 Jeg hadde trukket meg tilbake hvis noen hadde skrevet "god morgen skatt" på messenger etter en date, det bare blir så... Dramatisk? Forpliktende? Kleint? Anonymkode: 8e99e...15f 17
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #5 Skrevet 19. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun ville ha en kort flørt for en kveld, ikke noe langvarig. Anonymkode: 56697...1e7 ja tenker det også, hun er jo ute ganske ofte tror jeg. jeg bare begynner å lure på om det er noe gale med meg , kjip følelse, men jeg tror jeg bare går videre. takk for svar Anonymkode: daa46...b08
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #6 Skrevet 19. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde trukket meg tilbake hvis noen hadde skrevet "god morgen skatt" på messenger etter en date, det bare blir så... Dramatisk? Forpliktende? Kleint? Anonymkode: 8e99e...15f ja vet det, jeg var full når jeg sto opp. Det var en tabbe fra min side Anonymkode: daa46...b08 1
meeeg9 Skrevet 19. november 2017 #7 Skrevet 19. november 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere hadde ikke en date engang.. møttes på fylla liksom?! Om du hadde likt dama burde du invitert på en skikkelig date. Dér gikk det nok galt i utgangspunktet Anonymkode: 0eb30...ebd Det tror jeg også. Hun tar deg ikke på en seriøs måte. Hun syntes sikkert at det var en grei flørt, men ikke noe mer. 6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #8 Skrevet 19. november 2017 Det første jeg tenker er jo hvem kaller noen for "min" etter 1 fylla date, og "min skatt" med mindre man har vært sammen dritlenge? Dette er jo sånn kallenavn man kaller kona si eller barnet sitt, ikke en date eller flørt?! Så ja, det kan godt hende hun syntes det ble for merkelig at du kalte henne for din når du faktisk knapt kjente hun, men om hun virkelig hadde likt deg ordentlig så hadde nok ikke det skremt hun bort og ødelagt hele inntrykket av deg, så det som har skjedd her er nok rett og slett at du følte en bedre kjemi enn det hun gjorde. At hun syns du var en allright fyr og alt det der, men ikke fikk noe sommerfugler i magen akuratt, og når hun allerede skjønte at hun ikke ville falle hodestups for deg så er det jo ikke noe poeng i å late som man er interessert og gi deg, som allerede hadde forhåpninger og "følelser", falske forhåpninger. Er ikke noe annet å gjøre enn å bare akseptere og respektere det. Ville ikke tatt noe mer kontakt eller prøvd å forklare meg eller noe. Hun bare følte ikke det samme som deg rett og slett. Skjønner at du er skuffa, men bedre lykke neste gang Kjærligheten ER vanskelig å finne, men ikke ta det så ille Anonymkode: f0a59...82a 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #9 Skrevet 19. november 2017 Tenker som de andre at du kanskje skremte henne med den meldingen. Men det kan da også være at hun ikke var helt interessert likevel. Ølbriller og alt det der. Det er helt greit å drikke på første date, men da bør man heller møtes for en øl ute sammen. Tenk på det til neste gangAnonymkode: 55ff5...4c5 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #10 Skrevet 19. november 2017 Jeg har også vanskelig for å forstå sånt som dette. Har også opplevd at noen som virket interessert, slo helt om neste gang, uten at det hadde skjedd noe imellom. Den kommentaren du sendte dagen etter var jo riktignok teit, men ikke nok til at noen skulle tape interessen bare på grunn av det. Jeg tror hun bare likte å flørte for den ene kvelden, og så kjente hun etterpå at hun ikke var så interessert allikevel. Selv er jeg ikke slik at jeg flørter veldig med noen som jeg egentlig ikke er interessert i. Jeg tenker at folk er forskjellige, noen mennesker er flyktige og overfladiske, de engasjeres lett og går lei like fort. Uheldigvis møter man av og til slike mennesker. Anonymkode: 34e79...dea 10
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #11 Skrevet 19. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker som de andre at du kanskje skremte henne med den meldingen. Men det kan da også være at hun ikke var helt interessert likevel. Ølbriller og alt det der. Det er helt greit å drikke på første date, men da bør man heller møtes for en øl ute sammen. Tenk på det til neste gang Anonymkode: 55ff5...4c5 tror det var mer jeg som skremte henne vekk. skulle aldri sent den meldingen. jeg lærer av dette og går videre Anonymkode: daa46...b08
Gjest yeans Skrevet 19. november 2017 #12 Skrevet 19. november 2017 Sa hun rett ut at hun ikke var interessert i å treffes? Jeg tror du bare skal være glad til at det ikke ble noe mer. Venninna hennes syns du er bra nok hvertfall, men det faktum at hun hadde sagt noe slikt til henne sier meg at hun du datet må ha vært vanskelig tidligere på ett eller annet vis. Du kunne jo evt spurt venninna hva som er greien med henne du datet siden hun valgte å si til sin venninne at du var en ordentlig fyr. Det er jo ingenting ved det du beskriver i hi som skulle få henne til å bli så kald.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #13 Skrevet 19. november 2017 Akkurat nå, yeans skrev: Sa hun rett ut at hun ikke var interessert i å treffes? Jeg tror du bare skal være glad til at det ikke ble noe mer. Venninna hennes syns du er bra nok hvertfall, men det faktum at hun hadde sagt noe slikt til henne sier meg at hun du datet må ha vært vanskelig tidligere på ett eller annet vis. Du kunne jo evt spurt venninna hva som er greien med henne du datet siden hun valgte å si til sin venninne at du var en ordentlig fyr. Det er jo ingenting ved det du beskriver i hi som skulle få henne til å bli så kald. kald og kald, hun er forsatt blid og hyggelig mot meg, men sa bare at hun ikke var interessert. syns det er rart da vi rotet og flørta ganske mye igår. er bare 12 timer siden ish vi lå i sengen og klinte Anonymkode: daa46...b08
Gjest yeans Skrevet 19. november 2017 #14 Skrevet 19. november 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: kald og kald, hun er forsatt blid og hyggelig mot meg, men sa bare at hun ikke var interessert. syns det er rart da vi rotet og flørta ganske mye igår. er bare 12 timer siden ish vi lå i sengen og klinte Anonymkode: daa46...b08 Det er dette jeg mener med kald. Hun gikk fra stadie null problem med å kline med deg på sovesofa med to andre tilstede til å plutselig mene at hun ikke er interessert. Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun tok deg med hjem når hun må ha visst at hun ikke var interessert i deg hele kvelden...
Perle Skrevet 19. november 2017 #15 Skrevet 19. november 2017 (endret) Ja, den meldingen var ikke helt optimal, men jeg tror ikke den alene ville skremt henne henne bort dersom hun var veldig interresert i deg. Jeg tror hun var full, at du var helt ok, men ikke noe mer. Tror også at om hun var veldig interresrt hadde det blitt mer en klining selvom det var andre der. Man får det til om man vil. Hun burde ikke tatt deg med hjem, og det er vel dette hun angrer på selv. Kjipt, men sånn er det iblandt. Ikke alltid intensjonene er like eller tiltrekningen er gjensidig. Du får prøve å riste det av deg, og ikke ta det personlig. Endret 19. november 2017 av Perle 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #16 Skrevet 19. november 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: kald og kald, hun er forsatt blid og hyggelig mot meg, men sa bare at hun ikke var interessert. syns det er rart da vi rotet og flørta ganske mye igår. er bare 12 timer siden ish vi lå i sengen og klinte Anonymkode: daa46...b08 Er ikke noe rart med det, som en annen sier : Ølbriller. Alkohol påvirker dømmekraften. Hun innså vel som edru at du ikke var noe for henne å satse på. Møt folk edru de første datene, ikke på en så useriøs arena som på byen. Anonymkode: f0a59...82a 1
Mettemette Skrevet 19. november 2017 #17 Skrevet 19. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Hun ville ha en kort flørt for en kveld, ikke noe langvarig. Anonymkode: 56697...1e7 Det er nok sant, trist at hun ikke hadde gjort det klart til fyren
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #18 Skrevet 19. november 2017 Ja, litt teit melding, men hadde ikke skremt meg bort om jeg var interessert. Tror dere møttes for ulike grunner. Hun så på det som noe useriøst, du som noe seriøst. Menn som matcher meg på tinder og vil møte meg på byen stempler jeg automatisk som useriøse. Så neste gang du blir interessert i noen, inviter henne på en ordentlig date Anonymkode: 1c9e1...0b1 8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #19 Skrevet 19. november 2017 Jenter pleier å ofte å bruke dagen derpå for å føle litt på ting. Da er det best om ikke gutten er super-tilgejngelig slik at hun kan lure på om hun får en melding, og finne ut at hun håper det kommer en melding, før det eventuelt kommer en melding. I dette tilfelle våkner hun først til en voldsom melding hvor hun blir kalt "Min skatt" Så skal TS ha tak i henne igjen, fordi han har glemt bankkortet Når han er der for å hente bankkort lurer han på om hun er sur fordi hun virker tilbakeholden Og alt dette skjer på en dag. Jeg forstår godt dersom hun følte at dette ble litt voldsomt og bakker ut. Anonymkode: fe022...ab7 11
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #20 Skrevet 19. november 2017 Ikke hør på surpompene her, meldingen din var helt fin den. Hun var sikkert sånn fylleforelska også gikk det over dagen derpå. Trenger ikke ha noe med deg å gjøre Anonymkode: c62e1...3e5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå