AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 I helga var det ei jente som påpekte at jeg hadde en del hår i ansiktet til å være bare 25 år. Jeg har egentlig aldri tenkt over dette før, jeg har jo sett det men det er jo såpass lyst at det synes jo ikke tenkte jeg. Men nå ble jeg veldig usikker og bevisst på det. Er det vanlig å ha tynne lyse hår i ansiktet som jente? Anonymkode: be260...7de
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 Ja, det er vanlig. Jeg har, til og med ikke helt lyse fordi jeg er brunette. Jeg vokser overleppa og bryna, men jeg bryr meg ikke om det på kinnene det er tross alt dun ikke hår. Anonymkode: adf39...6f1 1
Perle Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 Det er vel mest vanlig å se på kvinner etter overgangsalder eller kvinner med PCOS syndron pga. Kvinner med fedme pga lavte østrogennivåer. Anorektikere får også økt kroppsbehåring og annsiksbehåring om de er undervektige over tid. Om dette ikke er noe du selv engang har reflektert over, er det neppe noe å bry seg om. Synes venninen din burde holdt munn. Sleivete komentarer som dette kan være med på å starte komplekser. På VITA får man vel kjøpt voks til å fjerne ansikshår. Jeg har ingen erfaring så aner ikke om deter betemetoden. Laserbehndling er dyrt og ser for meg at dette er noe som i hovedsak brukes på mørkere stivere hår. Ikke lyst dun.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #4 Skrevet 19. november 2017 Helt vanlig. Det som er litt uvanlig er å måtte påpeke slike ting. Hun ville sannsynligvis trykke deg litt ned, antakelig av misunnelse. Jeg husker ei som måtte pirke på at jeg ikke hadde hatt på mascara på oversiden av øyevippene, hun var også den typen som måtte kritisere for å føle seg bedre selv. Ikke bry deg om slike folk. De har mindreverdighetskomplekser deluxe. Anonymkode: 3b25a...ff8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå