AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 Guttungen har det siste året endret seg veldig. Han hører plutselig kun "på pappa". Det kan være alt fra leggetid, klesvalg...alt. Jeg og pappaen bor sammen, og har en veldig tydelig dialog om at begge to bestemmer like mye. Det har vi alltid vært, og det har vi alltid levd etter. Han kan plutselig finne på å "himle" med øynene til meg fordi han søler på bordet når han spiser. Sier det må være "ok å søle litt". Jeg føler at han har mistet all respekt for meg. Det samme gjelder når vi har venner/familie på besøk. Han svarer kort, og er tydelig ikke interessert i hva de spør om. På skolen hører han heller ikke etter. Er så frustrert... prøver å holde meg rolig, men kjenner at det er like før en atombombe går av. Kan legge til at pappaen/mannen min forstår meg, og støtter meg. Bare dumt at mye skjer mens han er borte.. Anonymkode: 206ab...391
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 Bli strengere. Ikke aksepter frekkhet. Det er lov å ikke være så utrolig pedagogisk korrekt hele tiden. Gi advarsler, å hører han ikke så blir du strengere. Hører han fortsatt ikke så fjernes goder Anonymkode: a97e8...ced 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 Hvor frekk kan jeg bli? Har sendt han på rommet flere ganger, tatt fra lørdagsgodtet, ingen tv-tid, gått hjem fra restauranter... Han reagerer med en likegyldig holdning til alt av "straff" og tilbakemeldinger han får. Anonymkode: 206ab...391
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. november 2017 #4 Skrevet 19. november 2017 Han merker du er sjalu på faren, prøv å slappe av litt forhold til det. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #5 Skrevet 19. november 2017 Hvor gammel er han? Velg dine kamper, og prøv å finn ut om alt er ok før du blir strengere (mobbing, overgrep, selvfølelse). Atferdsendringer er ofte et tegn på at noe ikke er ok. Evt få inn en 3.part som kan snakke med gutten. Anonymkode: 4c03d...37b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå