Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d lurt å vente til da? Skal bl.a kjøpe noen bladabonnement,noen som veit om det bruker å komme på tilbud?

Anonymkode: cc4d6...c1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) 

Jeg utnytter meg definitivt av tilbudene i butikkene nå, herunder Black Friday. Ble arbeidsledig for ett par måneder siden så økonomien er veldig stram. Derfor utnytter jeg alle tilbudene jeg kommer over slik at jeg får gaver som passer til personene til en så god pris som mulig. 

Anonymkode: 51e39...c6b

Skrevet

Siden jeg skal følge stesønnen min til kontroll på sykehuset på fredag blir det nok handling siden jeg likevel er i byen. Og før noen hyler opp om at far eller mor må følge: han er gammel nok til å dra alene, men siden jeg har fri blir jeg med. Da slipper han å bruke hele dagen på buss fram og tilbake, og han får 4 timer sårt tiltrengt øvelseskjøring både på landevei, bykjøring og mørkekjøring.

Har laget liste over hva jeg skal se etter, og hvor.

Anonymkode: 0a6aa...c35

Skrevet

Jeg prøver å kjøpe julegaver hele året, følger med på når ting er på tilbud! På den måten slipper jeg at det blir en så stor utgiftspost i desember. Det jeg ikke har funnet ellers i året kjøper jeg gjerne på black friday. Fant en oversikt over black week tilbud her, om noen er interessert i det:)
http://blackfridaysalg.com/black-week-oversikt/

Anonymkode: f9d3d...c25

• Liker 1
Skrevet

Ser at det har begynt noen steder, men blir det billigere frem mot fredag? 

Anonymkode: 6c191...2e6

Skrevet

Jeg har spart nettopp for å kjøpe julegaver ja. :) 

Anonymkode: 3b279...9b1

Skrevet

Nei, innen Black Friday er vi så godt som ferdig med julegavehandelen. Dessuten er jeg svært skeptisk til hvor gode Black Friday-tilbudene faktisk er. Dette ble undersøkt i fjor (tror jeg) og da fant man ut at det var få reellt gode tilbud. en del butikker setter opp prisene i ukene før Black Friday slik at det ser ut som prisen er et tilbud, mens egentlig er det bare vanlig pris. I tillegg hadde mange av varene vært enda billigere enn på Black Friday andre ganger i året.

• Liker 1
Skrevet

Slo til og kjøpte en Fitbit aktivitetsklokke på Power i dag, 700kr avslag. Det er jo dagstilbud hele uka, så greit å følge med litt. Den klokka skulle jeg kjøpe uansett, så sånn sett så var jeg heldig.

Skrevet
4 minutter siden, Ella1 skrev:

Slo til og kjøpte en Fitbit aktivitetsklokke på Power i dag, 700kr avslag. Det er jo dagstilbud hele uka, så greit å følge med litt. Den klokka skulle jeg kjøpe uansett, så sånn sett så var jeg heldig.

Hvilken modell?

Skrevet
1 minutt siden, bobleplast_ skrev:

Hvilken modell?

Fitbit Blaze, 999kr. Ser XXl kjører samme tilbud.

• Liker 1
Skrevet

Er ferdig med julegavene jeg, men skal selvsagt ut på Black friday for å se om jeg finner noe jeg vil ha.:shoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...