Gå til innhold

Kan jeg forhindre andre fra å finne meg på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært på Facebook, men tenkte jeg skulle prøve ut Tinder. Men siden det fungerer via Facebook må jeg krype til korset. Jeg er så innmari lite lysten på venneforespørsler og å være med på det likes-kjøret. Er det en måte jeg kan forhindre andre fra å finne meg der når jeg først melder meg inn?

Anonymkode: ba73b...c56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du kan gå inn i innstillingene og endre sånn at ingen andre enn venner (evt. venners venner) kan se og finne profilen din, mrn helt anonym tror jeg ikke går. Jeg bruker fb kun til meldinger og tror ikke du kan finne meg om vi ikke har felles venner.

Anonymkode: 90197...5fb

Skrevet

Du kan ha tinder uten å ha facebook.

Anonymkode: a7cec...635

Skrevet

Altså, jeg logget meg ikke inn for å sjekke det jeg sier nå (er knapt der inne, vil ikke nå), så bare antagelse fra min side -men mener jeg har satt det opp slik på min. Enten må det komme noen andre med bedre svar til deg, eller du kan ta et nettsøk og får svar.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du kan gå inn i innstillingene og endre sånn at ingen andre enn venner (evt. venners venner) kan se og finne profilen din, mrn helt anonym tror jeg ikke går. Jeg bruker fb kun til meldinger og tror ikke du kan finne meg om vi ikke har felles venner.

Noe av det jeg søker å unngå er jo at alt av kjente og slekt skal snuble over meg der inne, eller få meg opp som forslag. Går det?

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan ha tinder uten å ha facebook.

Anonymkode: a7cec...635

Benyttes ikke bildene du har fra Facebook?

Anonymkode: ba73b...c56

Skrevet

Er jo noen som har dobbeltnavn og bruker det ene som fornavn og andre som etternavn på fb, det kan gjøre det vanskeligere. Også ikke ha bilder eller venner der så blir du mer usynlig. På innstillinger kan du Ogaå velge at ingen får lagt deg til så slipper du venneforespørsel. 

Anonymkode: 56250...83b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...