AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 Hei! Jeg studerer Bachelor i Agronomi. Jeg er på andre semester på det andre året. Her jeg går er det anbefalt å tenke på den tidlig i løpet av det andre året. Neste semester skal vi velge tema og veileder. Jeg har hatt noen ideer, og to av dem har jeg brukt i fagoppgaver i stedet da jeg følte de ble for "lette" for en Bacheloroppgave. Resten av ideene har jeg vraket. Fagoppgavene har vært på 2500-3000 ord (Det har blitt ca. 10 sider uten bilder). Jeg aner ikke hva jeg skal skrive om lengere. Føler meg nesten litt fortvilet nå. Lurer litt på hvor mye valg av veileder/fagommråde har å si? Jobber man tett opp med veilederen? Jeg har noen jeg trives med bedre, men har også interesse for temaet til en av de jeg liker mindre. Er det bedre å heller velge en oppgave hvor komunikasjonen med veileder kan være lettere? Jeg har hatt høyere karakterer i et av fagene (A-C), men har egentlig større interesse av et annet fag jeg har fått lavere karakterer ved (C-D), bør jeg heller velge det faget jeg egentlig er flinkere i? Hvor store er disse oppgavene vanligvis? Er det liksom som en stor fagoppgave? Anonymkode: 9cf46...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå