frustrert123 Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 Hei, jeg fikk for litt over 2 år siden utført en god del elektrisk arbeid, inkl installasjon av downlights, gjennom et norsk elektro selskap. Dette er et enkeltpersonforetak som er medlem i Nelfo, med autorisert el. installatør. 3 downlights sluknet for 2 mnd siden, og jeg har siden da prøvd å få elektriken til å komme og skifte. Ringer hver dag, og han har nå sluttet å plukke opp telefonen. Hva kan jeg si eller gjøre for å få han til å komme å skifte lysene ? dette er vel garantisak. Begynner bli ganske frustert nå. På forhånd takk
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 24 minutter siden, frustrert123 skrev: Hei, jeg fikk for litt over 2 år siden utført en god del elektrisk arbeid, inkl installasjon av downlights, gjennom et norsk elektro selskap. Dette er et enkeltpersonforetak som er medlem i Nelfo, med autorisert el. installatør. 3 downlights sluknet for 2 mnd siden, og jeg har siden da prøvd å få elektriken til å komme og skifte. Ringer hver dag, og han har nå sluttet å plukke opp telefonen. Hva kan jeg si eller gjøre for å få han til å komme å skifte lysene ? dette er vel garantisak. Begynner bli ganske frustert nå. På forhånd takk Har du forsøkt å bytte pære? Anonymkode: 9cad1...bcc 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå