AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 Nå er jeg så lei. Har jobbet masse med oppgaven i det siste uten at veilederne mine har hatt tid til å gi meg noe tilbakemelding på det jeg har gjort. Nå har jeg endelig fått tilbakemelding og det er noe feil med hver setning nærmest, må gjøre om på så mye og finne ut masse nytt! Skjønner ikke hvordan dette skal gå. Noen som har følt at de ikke kom til å klare å fullføre masteroppgaven, men fikk det til likevel på et vis..? Anonymkode: e5f4e...846
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg så lei. Har jobbet masse med oppgaven i det siste uten at veilederne mine har hatt tid til å gi meg noe tilbakemelding på det jeg har gjort. Nå har jeg endelig fått tilbakemelding og det er noe feil med hver setning nærmest, må gjøre om på så mye og finne ut masse nytt! Skjønner ikke hvordan dette skal gå. Noen som har følt at de ikke kom til å klare å fullføre masteroppgaven, men fikk det til likevel på et vis..? Anonymkode: e5f4e...846 Ja, holdt på å gi opp flere ganger. Jeg trodde alltid jeg hadde gjort det bra, men veilederen rettet på ting hele tiden. Men mye av det er bare pirk for å trekke deg opp, og ikke nødvendigvis kjempenødvendig! Jeg får karakter denne uken, så vet ikke hvordan det gikk, men blir spennende å se. Anonymkode: bf99d...e8e
Gjest Geirfuglen Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 Ja, tror omtrent alle jeg kjenner har hatt det sånn når de skriver masteroppgaven Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #4 Skrevet 19. november 2017 Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Dette suget skikkelig altså. Håper bare jeg kommer meg gjennom, og skal aldri skrive noen ny oppgave noensinne igjen. Ts Anonymkode: e5f4e...846
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #5 Skrevet 23. november 2017 På 19.11.2017 den 20.31, AnonymBruker skrev: Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Dette suget skikkelig altså. Håper bare jeg kommer meg gjennom, og skal aldri skrive noen ny oppgave noensinne igjen. Ts Anonymkode: e5f4e...846 Jeg har fått karakter nå. Ble en D. Jeg syns ikke det er så ille, nå er jeg hvertfall ferdig! Anonymkode: bf99d...e8e 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #6 Skrevet 23. november 2017 Du er ikke den eneste! Jeg syntes også det var ille å få rettet nesten hver setning. Men faktisk er det mye bedre enn de som bare får tilbakemelding om at "jo, det ser fint ut dette". Det kan faktisk gå ganske så bra til slutt likevel. Men det var et strev å skrive master. Mye strev og mange frustrasjoner. Men du kommer gjennom det, tro det eller ei! Og FOR en følelse når du er ferdig! Hold på den tanken! Anonymkode: bef23...22e 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #7 Skrevet 23. november 2017 Hvilket studie går du på og hva skriver du om? Jeg skal skrive masteroppgave våren 2019 og gruer meg allerede... tar master i spesialpedagogikk. Lurer også på hvor mye karakterer fra master har å si for jobb etter endt utdanning? Anonymkode: 5645b...d6f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #8 Skrevet 25. november 2017 Sånn var det med meg også. Veilederen min fant feil i alle setninger jeg skrev, det var vanvittig frustrerende. Jeg brukte enormt mye tid på å rette det opp til neste utkaast, men da var alt feil da også. Mange veiledere er forferdelig pirkete. Det er rimelig demotiverende å få tilbakemeldinger hvor det virker som alt er feil, når det meste egentlig bare er småpirk. Du får det nok til, tror de aller fleste som skriver eller har skrevet en masteroppgave føler det som deg. Jeg trodde aldri jeg kom til å klare det, men det gikk likevel. Anonymkode: 38cd3...705
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #9 Skrevet 25. november 2017 Masteroppgave er ikke for alle. Anonymkode: ce1cd...51a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #10 Skrevet 25. november 2017 Jeg skrev masteroppgave (30 studiepoeng) uten å snakke med veilederen min hele halvåret, da han var i et annet land. Fikk B. Tror det hadde vært frustrerende å bli pirket på hele tiden, det var greit å finne ut av det selv ved å lese tidligere oppgaver og lignende. Anonymkode: 2fbe2...4b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå