Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man foreksempel bestemmer seg bare for å si opp en leilighet man leier, drar avgårde til en helt annen kommune..Kan man da fks gå til Nav eller andre steder og si at en trenger et sted å bo? Altså hvis man allerede er under Nav i forrige kommune?

Anonymkode: 8fdc9...324

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det kan man ikke.  
Man kan ikke være under to nav kontor, og man kan ikke få tilhørighet hos et annet nav kontor uten å allerede ha folkeregistrert adresse i den kommunen. 

Anonymkode: f516b...c00

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei det kan man ikke.  
Man kan ikke være under to nav kontor, og man kan ikke få tilhørighet hos et annet nav kontor uten å allerede ha folkeregistrert adresse i den kommunen. 

Ok, men hvis man sier at man har forlatt kommunen pga problem osv?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, men hvis man sier at man har forlatt kommunen pga problem osv?

Nei, da er det nav kontor i forrige ( der du har registrert adresse) som du skal forholde deg til, inntil du har registrert adresse i den nye kommunen og dermed overføres til nytt nav kontor. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, da er det nav kontor i forrige ( der du har registrert adresse) som du skal forholde deg til, inntil du har registrert adresse i den nye kommunen og dermed overføres til nytt nav kontor. 

Ønsker meg bare vekk i fra denne kommunen..men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Det er så vanskelig å få hjelp i denne kommunen føler jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...