Gå til innhold

Klubb med ny aktivitet hver uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en slags klubb for voksne der man betaler en fast månedlig avgift, og hvor man gjør forskjellige aktiviteter sammen? F.eks. den ene uken eller måneden padler man kajakk, neste aktivitet er klatring, og siden er det orientering osv. At man får testet ut forskjellige aktiviteter, men at man gjør det med de samme menneskene slik at det blir samhold i gruppa? Det kan godt være på et treningssenter, men jeg ønsker helst andre aktiviteter enn spinning og saltrening. Håper dere skjønner hva jeg mener. Bor forresten i Oslo. 

Anonymkode: 60a7e...3d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja padling, klatring og uteaktiviteter kan du få via DNT. Bare å henge seg på deres aktiviteter. 

Alt det andre er jeg usikker på. Har selv prøvd å drifte en motivasjonsmøteplass der medlemmene selv drar igang aktiviteter og resten henger seg på. Men det endte med at kun et par personer dro igang alt, og noen få dukka opp, så det ble lagt på is det prosjektet der. Dessverre. Alle var dog enige om at det var en god ide men problemer var at det ikke var bindende nok. Og da var det lett å droppe å bli med. Det kosta jo ingen ting å ikke delta. 

Anonymkode: 56dea...a88

Skrevet

Det høres gøy ut. Du kan jo starte opp noe slikt selv ;)

Anonymkode: 9951d...763

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...