Gå til innhold

Se film uten internett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal et sted uten internett, og jeg trenger en film å se på på maskinen min. Er det et sted på nett man kan leie en film for å se den uten internett? :)

Anonymkode: d33d8...0a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Netflix

Anonymkode: d915e...8ba

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Netflix

Anonymkode: d915e...8ba

Kan man leie film på Netflix? 

Skrevet

Kusinen min snakket en gang om et program som hette "thepiratebay.org". Vet ikke hva det er, men kanskje det passer deg?

Anonymkode: 8a012...90b

• Liker 2
Skrevet

I gamle dager så vi på dvd-filmer...

Skrevet

Du kan laste ned til devices fra netflix og viaplay. Altså, ipad o.l. 

Ellers er piratebay et alternativ, da vil du måtte laste ned en torrent-downloader i tillegg og laste ned filen ulovlig. 

@Måbarefåsiat... har også et strålende forslag ;)

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man leie film på Netflix? 

Ja. Dvs, du kan laste ned, offline. Du leier ikke, du betaler for abonnement på netflix. 

Anonymkode: 2dcbb...c3c

Skrevet
1 minutt siden, Måbarefåsiat... skrev:

Nu til dags leveres de fleste pc'er uten dvd-spiller, og det er ikke alle som har ekstern spiller, eller som gidd pakke med seg. 

Anonymkode: 2dcbb...c3c

Skrevet

Bruker Netflix dom andre her har nevnt. Skal jeg på lang flytur, alene på jobbreise, hyttetur uten wi-fi etc. så laster jeg alltid ned noen serier og filmer på forhånd. Funker som bare det:) Abonnementet er ikke så dyrt heller (er det litt over hundringsen det ligger på, tro)?

Skrevet
På 20.11.2017 den 14.55, Måbarefåsiat... skrev:

Jeg ser fremdels filmer bare på DVD og Blu-ray

Skrevet
På 20.11.2017 den 14.56, GulSol skrev:

Du kan laste ned til devices fra netflix og viaplay. Altså, ipad o.l. 

Ellers er piratebay et alternativ, da vil du måtte laste ned en torrent-downloader i tillegg og laste ned filen ulovlig. 

@Måbarefåsiat... har også et strålende forslag ;)

Det er ikke ulovlig hvis du har filmen på f.eks. DVD. Norge har ikke samme lover som USA der. Har du lisens til filmen gjennom et annet media så har du lov å laste ned den.

Anonymkode: 68dfb...4fa

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke ulovlig hvis du har filmen på f.eks. DVD. Norge har ikke samme lover som USA der. Har du lisens til filmen gjennom et annet media så har du lov å laste ned den.

Anonymkode: 68dfb...4fa

Jo det er ulovlig fordi du samtidig kommer til å spre den videre til andre. Hvis du skrur av opplasting vil du knapt få noe ned i det hele tatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...