Vekt74 Skrevet 6. august 2002 #1 Skrevet 6. august 2002 Halloi! Har nå bestillt bryllupskaka hos den lokale bakeren. Ba dem bare være kreative med hensyn til pynt, men at det skulle være noe som passet med røyslyng- farger, samt at det skulle være spiselig pynt. Nå har jeg imidlertid begynt å tenke på om de faktisk er noe særlig kreative (bare en baker i nærområdet), da de ikke hadde spesielt flotte bilder av tidligere kaker... Jeg lurer på om dere andre bestemmer i detalj hvordan kaken skal se ut og hvilken smak det skal være. Har dere eventuelt noen linker til bryllupskaker??? Mange klemmer fra bekymret vekt :-?
Imax Skrevet 6. august 2002 #2 Skrevet 6. august 2002 Ville nok sjekket ekstra for å være sikker. Men uansett er det jo egentlig bare en kake og det viktigste er jo at den er god! Ellers er jo prisen også viktig da, synes jeg. Får du god pris?
Vekt74 Skrevet 6. august 2002 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2002 Hei! Ja kanskje jeg bare skal slappe av med det... De var jo helt ok de som de var bilde av, bare litt "vanlige" tre-etasjes med roser og marsipan. Kaken koster 1400,- med stativ. Vet ikke om det er billig eller ikke, men det er ikke mange alternativer da det ikke er flere bakere. Hva synes dere? Fortsatt på utkikk etter linker. Klem fra Vekten
scorpion73 Skrevet 6. august 2002 #4 Skrevet 6. august 2002 Vi betalte 1350 får vår, og den var litt av et syn. De hadde pyntet den rååååååååååå lekkert, i tilegg til at de hadde laget rosene i samme kjøtt farge som det var i buketten min.
Augustbrud02 Skrevet 6. august 2002 #5 Skrevet 6. august 2002 Vi betaler runt 950 for ei 3-etasjers kake, som er temmelig standard. Den er ikke av de flotteste kakene vi har sett, men den skal vissnok være veldig god. Har selv bestemt fyllet i de 3 lagene, men det er også det. Bad om å få litt ekstra med marsipanroser på kaken, så det håper jeg vi får. Flotte bryllupskaker er selvsagt imponerende, men det er jo tross alt "bare" ei kake da...
Mrs. B Skrevet 6. august 2002 #6 Skrevet 6. august 2002 Vår kake kom på 1900.. den var i tre etasjer med calla blomster som var laget i sånn sukkermasse... Vi hadde med bilder av kaker vi synes var fine og så diskuterte vi ut ifra dem hvordan kaken skulle se ut. Callaene var det viktig å få med, siden det var temablomsten vår. Her er bilde av oss med kaken: > http://home.tiscali.no/ssorhaug/shbryllup/...der/bilde67.jpg > http://home.tiscali.no/ssorhaug/shbryllup/...der/bilde68.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå