Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Horten er sjarmerende nettop fordi det er så lite og koselig der. Dessuten kan man vel ikke "skjønne" en by bare ved å kjøre gjennom den.

NEMLIG!! SÅ DET SÅ!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Drammen er dritstygt, da... Selv om det skal ha fine boligområder. Og det sikkert skjer ok ting inni alt det stygge.

(er ellers ingen fan av stor-landsbyer som Horten og Holmestrand,evt Oppdal, det er liksom akkurat det samme som en bitteliten bygd bare med ti fler butikker...men nærhet til Oslo og Tønsberg o.l veier jo opp for mye)

Hvorfor er Østfold uaktuelt? Er enig i at Buskerud/Vestfold/Telemarks kyslinje er finfin, men tror man kan bo nærmere byene i Østfold for samme pris som det koster å bo på bygda på vestsiden... OG det er en fin kyst der også. Men kanskje en uinteressant problemstilling så lenge man har råd til å bo der man vil likevel:)

Skrevet

Østfold er uinteresant fordi vi etter mye frem og tilbake ikke ønsker å bo der ;) Følelsen er ikke rett for Østfold.

Skrevet

Arwen, du vet jo hvor jeg bor og jeg kan virkelig anbefale det! Kort vei til Oslo, og Tønsberg er en passe stor og liten by med mange tilbud.

Også må man jo ikke glemme den vakre skjærgården utenfor her - har bare bodd her i litt over 2 år men jeg er frelst!!!

Skrevet

Vi drømmer om Tønsberg faktisk, men er redd det kan bli litt i det dyreste laget for oss. ;)

jeg er litt kravstor med tanke på antall soverom og totalt boareal. :oops:

Det går jo an å kjøpe noe som trenger litt oppussing da, og ta det over tid. :klø:

Gøy å drømme uansett, men hadde vi hatt ubegrenset med penger hadde vi flyttet veldig nærme deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...