Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og drømmer meg bort på finn.no. Både jeg og sambo ønsker å flyttte ut av Oslo etterhvert og begge ønsker seg også enebolig.

Derfor lurer jeg på.. finnes det noen oversikt over alle byene i Norge hvor de står i størrelserekkefølge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt sikre, men langs kysten og innenfor Vestfold og Telemark :)

Har sett litt på Skien/Porsgrunn og der kan vi leve med prisene. Det kan vi i Horten også, og det er jo nærmere Oslo. Godt vi har god tid til å lete.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare pass på at dere ikke kjøpe noe! Da ryker leieboerstatusen din, vet du!

:ler:

Skrevet
Bare pass på at dere ikke kjøpe noe! Da ryker leieboerstatusen din, vet du!

:ler:

:hår: :hakeslepp:

men... eier jo leiligheten her da :klø:

merkelig.......

Skrevet

Vi har tenkt å flytte til Moss etterhvert.

En liten by hvor det ikke er så langt til Oslo.

Vi har funnet ut at vi vil bo i nærheten av havet.

Skrevet
Vi har tenkt å flytte til Moss etterhvert.

En liten by hvor det ikke er så langt til Oslo.

Vi har funnet ut at vi vil bo i nærheten av havet.

Vi har også vurdert Moss, men takler virkelig ikke lukta. Desverre, for det er mange fine steder i området.

Skrevet

Vi har også vurdert Moss, men takler virkelig ikke lukta. Desverre, for det er mange fine steder i området.

Svigersene kjøpte seg hytte i området der i fjor, og vi har vært der på sommeren. Og lukta er faktisk ikke noe problem. Man blir vant til den.

Men jeg skjønner hva du sier... Kanskje det holder seg litt billigere der nettopp på grunn av den?

Skrevet

Kanskje..

Er liksom ikke villig til å venne meg til lukta jeg, klarer nesten ikke kjøre forbi når vi skal på shopping :oops:

Skrevet
Ikke helt sikre, men langs kysten og innenfor Vestfold og Telemark :)

Har sett litt på Skien/Porsgrunn og der kan vi leve med prisene. Det kan vi i Horten også, og det er jo nærmere Oslo. Godt vi har god tid til å lete.

Jeg er fra Horten og det anbefales!! :-)

Skrevet

Jeg er fra Horten og det anbefales!! :-)

Har vært mye i Horten faktisk jeg, og synes det er en herlig liten by.

En av mine beste venninner er derfra, og så er en ekskjæreste av meg derfra også. Snakker faktisk med han innimellom enda :)

Skrevet

Har vært mye i Horten faktisk jeg, og synes det er en herlig liten by.

En av mine beste venninner er derfra, og så er en ekskjæreste av meg derfra også. Snakker faktisk med han innimellom enda :)

Kanskje vi kjenner hverandre??

:hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Sjansene er vel ganske store for det egentlig :ler:

Skrevet

Hvor langt unna Oslo vil dere?

Dersom du vil ha nærhet til sjøen, og samtidig bo sentralt, kan f.eks. Holmestrand eller Svelvik være flott. Da er du nær større byer, som Oslo, Drammen og Tønsberg. Og boligprisene er fine.....

Ellers så skjer det utrolig mye bra i Drammen for tiden....

Gjest Anonymous
Skrevet

Det med å venne seg til Mosselukta går på en halvtime. Er visst blitt mye bedre der også. Ute på Jeløya er det kjempefint, flytt dit, a:) Fredrikstad er også en finfin by.

Ellers høres Skien og Porsgrunn ok ut, kjenner mye bra folk derfra - selv om nærområdene er blodharry etter hva jeg har hørt av "øyenvitneskildringer". Og da snakker vi BLOD.

Horten synes jeg virker litt for lite og usjarmerende, men har bare kjørt gjennom, så har inge følelse av hvordan det egentlig er der.

Skrevet

QUOTE("Nick Etmitt"

Ellers så skjer det utrolig mye bra i [i)

Drammen for tiden....

Drammen er jeg klar for, men sambo nekter :ler:

Horten synes jeg virker litt for lite og usjarmerende, men har bare kjørt gjennom, så har inge følelse av hvordan det egentlig er der.

Horten er sjarmerende nettop fordi det er så lite og koselig der. Dessuten kan man vel ikke "skjønne" en by bare ved å kjøre gjennom den.

Har egentlig slått fra oss Østfold helt så det blir nok strekningen Drammen - Skien som er aktuell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...