AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 La oss si at du har vært på flørten med noen men så gikk det ikke så bra, og det eneste stedet du kan stalke h#n er på instagram, men så er den privat. Du finner dermed ikke ut en dritt om hvem h#n følger, liker, hvem som følger tilbake, eller hva h#n poster. Hvordan reagerer du? Hva tenker du? Hva gjør du? Gir du opp? Anonymkode: 7af39...b80
Nicathv Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 (endret) Jeg ville snakket med personen for å finne ut av hvordan hen er som person. Endring: Så først nå at du skreiv at det ikke gikk så bra med datinga. Da takker man selvsagt for seg, og har ikke noe mer å gjøre med den personen. (Og stalking er ulovlig.) Endret 19. november 2017 av Nicathv 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 Tar en samtale med meg selv om å ikke være så besatt av en person når det i tillegg går dårlig.... Burde og tatt en samtale om å være opphengt i ting, så havner jeg der engang at jeg må sjekke ut hvem en date følger og trykker liker på, sletter jeg alle slike apper og kontoer. Da har bruken av sosiale medier tippet litt. Anonymkode: 05fe9...6c3 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #5 Skrevet 19. november 2017 Gir opp ja. Hvorfor skal man stalke en som det ikke gikk så bra med ? Da er jo løpet kjørt uansett, så bortkasta tid og ressurser å drive å stalke da. Anonymkode: b3bb3...dd6
bortebra Skrevet 19. november 2017 #6 Skrevet 19. november 2017 Jeg stalker sjeldent folk det går bra med, og hvert fall ikke de det går dårlig med. Når det går dårlig er det første jeg gjør å slette dem fra sosiale medier, for å slippe å se hva de driver med.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #7 Skrevet 19. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: La oss si at du har vært på flørten med noen men så gikk det ikke så bra, og det eneste stedet du kan stalke h#n er på instagram, men så er den privat. Du finner dermed ikke ut en dritt om hvem h#n følger, liker, hvem som følger tilbake, eller hva h#n poster. Hvordan reagerer du? Hva tenker du? Hva gjør du? Gir du opp? Anonymkode: 7af39...b80 Generelt hadde jeg blitt imponert og fått godt inntrykk av personen da SoMe neppe er 1.prio hos personer som er slik? I tillegg er det et FAKTUM at SoMe sjeldent er den virkelige virkeligheten. Men det kunne nok ha plaget meg under et slikt scenario, men er det nødvendigvis negativt for meg å kjenne på den følelsen? Er alle negative følelser "farlige"? For ærlig talt...Hadde dette plagd meg så hadde det vel sagt sitt. At jeg fortsatt er nysgjerrig og interessert? Anonymkode: 206a3...9c6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #8 Skrevet 19. november 2017 La oss så si at du er en kløne og alt du vil er å gjøre alt bra igjen. Hva gjør du? (Med stalking mente jeg kun sunn nysgjerrighet og et ønske om å bli bedre kjent. Dere må jo vedgå at dere alle snoker på de dere dater på andre sosiale medier. Ikke psykostalking.) Anonymkode: 7af39...b80 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #9 Skrevet 19. november 2017 Og ja, ville dere valgt å be om følgeforespørsel? (At daten ikke gikk så bra handlet kun om klønete oppførsel, usikkerhet og misforståelser fra begges sider.) Anonymkode: 7af39...b80
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #10 Skrevet 19. november 2017 Ikke kommuniser via some! Hvis du har noe du skulle sagt eller ønsker å vite, så kan du ringe henne, evt sende en SMS. Anonymkode: 8167b...6eb
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #11 Skrevet 19. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke kommuniser via some! Hvis du har noe du skulle sagt eller ønsker å vite, så kan du ringe henne, evt sende en SMS. Anonymkode: 8167b...6eb Jeg har ikke tlfnr til h#n. Anonymkode: 7af39...b80
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #12 Skrevet 19. november 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: La oss så si at du er en kløne og alt du vil er å gjøre alt bra igjen. Hva gjør du? (Med stalking mente jeg kun sunn nysgjerrighet og et ønske om å bli bedre kjent. Dere må jo vedgå at dere alle snoker på de dere dater på andre sosiale medier. Ikke psykostalking.) Anonymkode: 7af39...b80 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og ja, ville dere valgt å be om følgeforespørsel? (At daten ikke gikk så bra handlet kun om klønete oppførsel, usikkerhet og misforståelser fra begges sider.) Anonymkode: 7af39...b80 Nei, ville i så fall tatt kontakt på andre måter. Over den plattformen dere avtalte daten på, om man var slettet ville jeg tatt hintet og holdt meg unna. Om man har blitt kjent via felles venner så vært mer med disse felles vennene og håpet på at vedkommende skulle dukke opp på samme sted en gang. Anonymkode: b3bb3...dd6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #13 Skrevet 19. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ville i så fall tatt kontakt på andre måter. Over den plattformen dere avtalte daten på, om man var slettet ville jeg tatt hintet og holdt meg unna. Om man har blitt kjent via felles venner så vært mer med disse felles vennene og håpet på at vedkommende skulle dukke opp på samme sted en gang. Anonymkode: b3bb3...dd6 Møttes via felles interesse på instagram, men h#n slettet profilen grunnet lite interesse for sosiale medier like etterpå. Oppdaget nylig at h#n er tilbake på instagram men jeg har ikke tatt kontakt. Jeg ble ikke blokkert eller noe, det var jeg som ble for klønete og lot det renne ut i ingenting. Anonymkode: 7af39...b80
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #14 Skrevet 19. november 2017 Da tar du opp igjen kontakten på instagram. Send en forespørsel Anonymkode: 26fa6...8e0 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #15 Skrevet 19. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: La oss si at du har vært på flørten med noen men så gikk det ikke så bra, og det eneste stedet du kan stalke h#n er på instagram, men så er den privat. Du finner dermed ikke ut en dritt om hvem h#n følger, liker, hvem som følger tilbake, eller hva h#n poster. Hvordan reagerer du? Hva tenker du? Hva gjør du? Gir du opp? Anonymkode: 7af39...b80 Kunne ikke brydd meg mindre. Get over it. Anonymkode: 22715...b72
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #16 Skrevet 20. november 2017 Hvis en flørt ikke gikk bra så gir jeg f.. i fyren. Å stalke noen gjør bare vondt verre. Anonymkode: f6d98...7e9 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #17 Skrevet 20. november 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Møttes via felles interesse på instagram, men h#n slettet profilen grunnet lite interesse for sosiale medier like etterpå. Oppdaget nylig at h#n er tilbake på instagram men jeg har ikke tatt kontakt. Jeg ble ikke blokkert eller noe, det var jeg som ble for klønete og lot det renne ut i ingenting. Anonymkode: 7af39...b80 Da tar du ansvar og grep Ta kontakt, se an hvordan det går Anonymkode: a90d2...9a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå