AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 La oss lage en egen kampanje for alle menn som aldri får noen fremstøt fra damer, og som aldri får respons fra dem om de prøver å sjekke opp, selv om de aldri opptrer ufint eller begår seksuelle trakkaseringer. Det er faktisk synd på denne gruppen også. Damer får mye oppmerksomhet, og ja; mye uønsket oppmerksomhet. Men de får iallefall oppmerksomhet. Menn som aldri får dame blir også objektivisert, men bare som en "ting" som ikke kan brukes til noe. Noe overflødig. I forhold til damer blir menn "ghostet" istedenfor å få uønsket oppmerksomhet, som damene gjør. Hva disse mennene føler, kan være minst like vanskelig som damer som blir tatt på låret osv. Sammenligner det så klart IKKE med voldtekt eller grove saker. Selvfølgelig er det en andel av denne gruppen som faktisk er de som begår disse overtrampene mot damer. Men de fleste gjør jo ikke det, og opplever likevel å være som luft for damer. Anonymkode: 48a13...31e 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 Nå er det ikke akuratt et samfunnsproblem at enkelte menn har vansker for å få oppmerksomhet fra damer, dessuten, er det så vanskelig å forstå at kvinner har lyst til å bare være seg selv og med venninder og danse og koble av fra en stressende hverdag når de går på byen eller fest, og faktisk ikke er interessert i å måtte sjarmere noen eller prate med noen andre? Når jeg går ut så er å sjekke/bli sjekket det siste jeg tenker på og har interesse for, det betyr ikke at jeg ser på mennene rundt meg som "ting" fordet, men at jeg egentlig bare er ute for å skravle og danse med venner og ikke vil ta ansvar for noe mer eller snakke med fremmede. Ikke ta alt så personlig! Anonymkode: a856c...ba2 4
Sykkelkopp Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er det ikke akuratt et samfunnsproblem at enkelte menn har vansker for å få oppmerksomhet fra damer Anonymkode: a856c...ba2 Problemene menn opplever er ikke samfunnsproblem, mens problemene kvinner opplever er det? 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #4 Skrevet 19. november 2017 Klikket inn på tråden i håp om at noen hadde gått i bresjen for menn som opplever vold og trakkasering, men det var for godt til å være sant selvfølgelig. #Trolletråd Anonymkode: 6f037...c97 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå