Gå til innhold

Robotstøvsuger - ønsker tips og erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har funnet ut at vi skal gå til innkjøp av robotstøvsuger, men vet ikke helt hvilken vi skal velge. 

Noen med erfaringer eller tips? Hvilken modell/type har dere god erfaring med?

Den vil bli brukt primært i leilighet i stue/spisestue/gang om det har noe å si. Pris er ingen begrensning. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har iRobot Romba 980. Kjempefornøyd! Den er nøye og får med seg hvor den har vært og ikke. Støvsuger tepper som en drøm.

Jeg har en hund som drar med seg mye dritt så støvsugeren går hver dag i en stor stue. Den går greit over terskler og setter seg sjeldent fast. Jeg får støvsuget under sofaen også :) 

Skrevet

Jeg har en Roomba. Den var vel den beste modellen da den ble kjøpt, men det er noen år siden nå. Om pris ikke er en hindring ville jeg gått for en av de dyrere til Roomba (og gjerne en av de aller nyeste med app). Merk at dersom du noe i huset har langt hår så vil de lange hårene "surre" seg fast i alle slags deler, så når den skal rengjøres må en i tillegg til å tømme oppsamlingskuffen/boksen også fjerne hår både her og der. Så lenge en gjør det ofte er det ikke noe problem. Alle gule deler under Roombaen må fjernes / løftes opp slik at en er sikker på at alle hår er fjernet. 

Anonymkode: 10cdf...705

Skrevet

Jeg har en av de billigere Roomba modellene og elsker den. Kjører den så og si daglig. Den kommer seg frem på stue, kjøkken og gang og setter seg sjelden fast. Har hund og barn i barnehage/småskolen og det blir dermed dratt inn en del rusk og rask, men den tar alt. Har hatt den i et år nå og er fortsatt like fornøyd. Det eneste jeg savner på min er en timer. Det hadde vert praktisk om den gikk på av seg selv til faste tider. 

Anonymkode: 1185f...bd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...