Gå til innhold

Sporty på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann her, som har bladd meg gjennom hele lista på tinder og sett på alle bilder. 

Overrasket over hvor mange damer som kun har bilder av ski/klatring/treningssenter, som om det er alt livet deres består av. 

Er det noen sånne damer her, som mener at trening og aktivitet er første pri?  

Anonymkode: 85e1a...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det hos mannfolka også. 95% sikkert har jakt-, ski-, fiske-,sykke-, fjelltur- og treningsbilder.

Får inntrykk av at det er alt livet deres handler om, så jeg blir ikke så interessert. Tror ikke jeg passer sammen med en som løper rundt ute, er aktiv og gjør ting hele tiden.

Anonymkode: 57771...752

• Liker 5
Skrevet

Tror ikke at det er for å vise at sånne ting er første pri akuratt, men for å gi et inntrykk av at man gjerne gjør sånne ting også, og ikke bare er til pynt liksom. 

Anonymkode: c1e97...66b

• Liker 2
Skrevet

Det var på Tinder jeg skjønte hvorfor jeg alltid er singel. De fleste single kvinner enten lever på toppen av et fjell eller på en øde øy i Asia. Dette er steder jeg svært sjeldent/aldri er :lete: 

• Liker 5
Skrevet

Nei, det er ikke første pri Ts, vi vil ha snille, sjarmerende og smarte menn. Gjerne jobb og er stabil. 

• Liker 1
Skrevet

For meg er det viktig med en aktiv og sporty mann. Det betyr ikke at ikke andre ting er veldig viktig, men når hoveddelen av fritiden min benyttes til friluftsliv og trening så blir det jo feil å ikke ta med bilder av det. Så ja, livet mitt består av sånt. I tillegg til jobb og unger da.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jakt, fiske og trening er førsteprioritet. Derfor har jeg bilder av det. 

Anonymkode: b3e86...e50

• Liker 1
Skrevet

Har dere tid til kjæreste da? 

Skrevet

Jeg blir faktisk oppriktig irritert over alle som har friluftslivbilder på tinder...... Det er jo ALLE som har det, men det er jo fader meg INGEN som virkelig driver med det?!?  (okei, en liten overdrivelse fra meg der altså :plystre: ).

Jeg driver aktivt med friluftsliv, og det er en stor del av meg og min hverdag. Jeg ønsker en fyr som klarer å sove i sovepose, som gidder å sette opp teltet i pessregn med meg og som liker å bære tung sekk eller trekke tung pulk. Han må like å bli våt på beina, og han må like at maten blir litt svidd på bålet.

Problemet med Tinder nå er jo at jeg klarer ikke sortere ut de som VIRKELIG liker friluftsliv fra de som "la ut bildet fra en tur i 19bil-og-bue som en kompis dro meg med på men som jeg egentlig ikke liker men nå har jeg lagt bilder av det på tinder fordi det er tøft og jeg ser sporty ut".  Snakk om å gi feil inntrykk av seg selv....

*lufte frustrasjonen* 

Anonymkode: bb9af...69d

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir faktisk oppriktig irritert over alle som har friluftslivbilder på tinder...... Det er jo ALLE som har det, men det er jo fader meg INGEN som virkelig driver med det?!?  (okei, en liten overdrivelse fra meg der altså :plystre: ).

Jeg driver aktivt med friluftsliv, og det er en stor del av meg og min hverdag. Jeg ønsker en fyr som klarer å sove i sovepose, som gidder å sette opp teltet i pessregn med meg og som liker å bære tung sekk eller trekke tung pulk. Han må like å bli våt på beina, og han må like at maten blir litt svidd på bålet.

Problemet med Tinder nå er jo at jeg klarer ikke sortere ut de som VIRKELIG liker friluftsliv fra de som "la ut bildet fra en tur i 19bil-og-bue som en kompis dro meg med på men som jeg egentlig ikke liker men nå har jeg lagt bilder av det på tinder fordi det er tøft og jeg ser sporty ut".  Snakk om å gi feil inntrykk av seg selv....

*lufte frustrasjonen* 

Du må nok bare spørre de, hva de driver med i fritiden. Case closed :P

• Liker 2
Skrevet

Min tidligere svigerinne var slik på ordentlig. Sporty fjelldame var på en måte alt hun var.

Men stort sett handler vel disse bildene om at man vil signalisere hva man liker å drive med, og så er folk litt kjedelige og fantasiløse, og så blir det slik.

Anonymkode: 9d940...0b7

• Liker 1
Skrevet

Det er fascinerende å se hva man kan offe seg over. Liker du ikke det du ser? Sveip den opplagte veien og bli ferdig med det. Jeg reiser mye i Russland og der er det flust med damer med kilometerlange negler og like høye hæler. Det gir meg fullstendig avsmak. Men jeg trenger vel ikke trekke deres valg i tvil? De finner nok noen andre menn.

Anonymkode: a5258...4d3

Skrevet
31 minutter siden, Charlene87 skrev:

Du må nok bare spørre de, hva de driver med i fritiden. Case closed :P

God ide, dette har jeg aldri gjort :ironi:  Hehe, problemet er vel også at mange av de svarer at de er mye ute i skogen, men når alt kommer til alt så trives de faktisk best hjemme på sofaen. Og det er helt greit - men ikke gi inntrykk for at man trives ute når men aller mest vil ligge hjemme. Dette oppdager jeg som regel ikke før fjerde-femte-fjette date, og ikke minst oppdaget jeg det med han jeg var sammen med etter et år med venting på at han skulle bare......

Ja, nå er jeg selvvalgt singel. I skogen. :fnise: 

Skrevet (endret)

Nå er ikke jeg på tinder, men det er ikke så ofte jeg blir tatt bilde av. De gangene jeg blir tatt bilde av så er det gjerne om jeg er på en fest eller en aktivitet med venner. Jeg blir ikke tatt bilde av når jeg sitter foran dataen og skriver på KG. Skulle jeg postet annet enn selfier(som jeg ikke tar) på tinder så hadde det fort blitt "skrytebilder" for det er de bildene jeg har. Jeg har bilder som minner og da trenger jeg jo ikke bilder av ting jeg gjør hver dag.

Synes også at slike skrytebilder gjør at man kan vise sine interesser og gjør det mulig for den andre å starte en samtale rundt bildet. 

Endret av potetstappe
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere tid til kjæreste da? 

Ja, og det som er så flott med å finne en mann med samme interesser er at det blir kjærestetid når man jakter og fisker og kan sove i telt sammen osv :) Sikkert vanskelig å forstå for mennesker som ikke har denne interessen. 

• Liker 1
Skrevet

Hvert land har sitt ideal, og i Norge er det tydeligvis å befinne seg på en fjelltopp. Lengre nedi Europa er det gjerne kult å posere med et eller annet bedøva rovdyr. 

Det fine er at man kan velge seg de som skiller seg ut, i stedet for klisjeene. (Hvis man har tålmodighet til det) 

Jeg liker ikke Tinder, personlig, det er for mye posering og for lite substans. Så jeg fant kjæresten ute i det virkelige liv. 

• Liker 3
Skrevet
På 19.11.2017 den 14.36, AnonymBruker skrev:

Mann her, som har bladd meg gjennom hele lista på tinder og sett på alle bilder. 

Overrasket over hvor mange damer som kun har bilder av ski/klatring/treningssenter, som om det er alt livet deres består av. 

Er det noen sånne damer her, som mener at trening og aktivitet er første pri?  

Er slik med mannfolka oxo desverre. Er helt oppgitt. Føler på treningspresset

Anonymkode: 5398c...b6e

Skrevet
På 20.11.2017 den 10.08, AnonymBruker skrev:

Ja, jakt, fiske og trening er førsteprioritet. Derfor har jeg bilder av det. 

Mulg det er derfor du er singel..

Anonymkode: 7eaaa...ed0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...