AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 Hei. Jeg holder på å lage gavekalender til kjæresten min, men sliter litt med å finne diverse, små gaver, som ikke blir for dyrt (jeg har litt dårlig råd for tiden, så kan ikke koste for mye) Til nå får han noe verktøy (kjøpt et sett som han ønsker seg, å pakker en og en ting inn), noen som har noen andre tips til hva jeg kan kjøpe/gjøre? Anonymkode: 13b2d...ca1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 Yndlingsgodteriet hans og kanskje noen øl (om han liker det)? Anonymkode: 3883f...b5f
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Yndlingsgodteriet hans og kanskje noen øl (om han liker det)? Anonymkode: 3883f...b5f Takk for tips, notert! Anonymkode: 13b2d...ca1 1
Themis Skrevet 20. november 2017 #5 Skrevet 20. november 2017 Noen forskjellige ølflasker, dersom han liker det? Alltid spennende å prøve nye smaker 1
mercury_ Skrevet 20. november 2017 #6 Skrevet 20. november 2017 I fjor lagde jeg gavekortkalender. Du kan jo legge inn noen gavekort på massasje (du masserer ham), at du lager middag, eller hans favorittkake eller dessert, gavekort på at du spanderer en kinotur, eller at dere skal stå på skøyter sammen. Beskjed om at dere skal på julemarked sammen, og at du spanderer gløggen. Innimellom hadde jeg lapper der det stod hvorfor jeg var så glad i ham. Litt koselige greier Men det var kanskje ikke helt det du var på jakt etter. Et bilde av dere som du har rammet inn ville kanskje vært koselig. Du kan jo ha litt "kjedelige" greier også, som kremer, barberskum eller shampoo. Sokker og undertøy. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #7 Skrevet 22. november 2017 På 20.11.2017 den 21.01, mercury_ skrev: I fjor lagde jeg gavekortkalender. Du kan jo legge inn noen gavekort på massasje (du masserer ham), at du lager middag, eller hans favorittkake eller dessert, gavekort på at du spanderer en kinotur, eller at dere skal stå på skøyter sammen. Beskjed om at dere skal på julemarked sammen, og at du spanderer gløggen. Innimellom hadde jeg lapper der det stod hvorfor jeg var så glad i ham. Litt koselige greier Men det var kanskje ikke helt det du var på jakt etter. Et bilde av dere som du har rammet inn ville kanskje vært koselig. Du kan jo ha litt "kjedelige" greier også, som kremer, barberskum eller shampoo. Sokker og undertøy. Tusen takk for mange fine tips! Jo, absolutt, syns det var midt i blinken jeg! jeg er litt på budsjett for tiden, så det er bare fint med tips som ikke trenger å bli for dyrt Anonymkode: 13b2d...ca1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #8 Skrevet 22. november 2017 På 20.11.2017 den 20.31, Themis skrev: Noen forskjellige ølflasker, dersom han liker det? Alltid spennende å prøve nye smaker Ja, det gjør han jeg tenkte kanskje å prøve å få tak i noe forskjellige typer juleøl? Anonymkode: 13b2d...ca1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå