AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 Er det noen som vet hvor jeg kan finne et «fint» trappeteppe i lys grå? Har googlet men finner i grunn ingen jeg liker, og vet ikke om det er forskjell i kvalitet osv. som jeg bør være obs på? Tenker da på slike halvmåneformede teppebiter som man kan klistre på. Jeg tenker å pusse ned trappa og male den, og selv om jeg i utgangspunktet ikke syntes slike tepper er særlig pene eller praktiske med tanke på renhold så vil jo en malt trapp bli glatt, og vi har små barn og jeg vil unngå fall i trappa. Tips? Anonymkode: f9eb9...bbe
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 Har du sjekket ellos, jotex, biltema, europris og lignende? Anonymkode: c5420...62a
RedRobbin Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 Jeg kjøpte mine på Coop obs bygg for 3 måneder siden 🙂 de hadde både mørke og lyse grå. Veldig fornøyd med mine!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #4 Skrevet 19. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du sjekket ellos, jotex, biltema, europris og lignende? Anonymkode: c5420...62a Jeg har sett på ellos og jotex. 21 minutter siden, RedRobbin skrev: Jeg kjøpte mine på Coop obs bygg for 3 måneder siden 🙂 de hadde både mørke og lyse grå. Veldig fornøyd med mine! Skal sjekke Coop Obs bygg på nett Anonymkode: f9eb9...bbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå