Gå til innhold

Katteluke med chipleser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med det? Har to pusejenter på 7 mnd som snart skal ut på egenhånd. Vurderer å skaffe oss katteluke da den ene katten er veldig pratsom og jeg har ikke lyst til å vekke halve nabolaget når katten skal inn om natta. Vi bor i et typisk nyere byggefelt og tenkte at chipleser må være greit for ikke å få alle andres katter rekende inn til oss.

Anonymkode: dae1c...e5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det, fungerer veldig fint og holder andre katter ute. Luka var dyr, men fungerer veldig bra. Bare pass på å bytte batteri jevnlig, spesielt hvis dere skal reise vekk. Her er luka inn til boden, hvor vi setter mat og vann hvis vi skal bort (med naboer som fyller på, såklart), og pus har en sovekrok der. Hadde det passet seg skulle jeg gjerne hatt slik at han kunne gå inn i huset selv, så jeg fikk sove om natta 😛

Skrevet

Vi har det. Det er gull på nesten alle måter; problemet er at pus drar inn mer eller mindre døde mus og fugler. Det suger, for å si det sånn...

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar :) Vi bor i en leilighet i 2. Etasje i åttemannsbolig, så luka må dessverre monteres i ytterdøra. Hvor mye kostet luka? Verktøy har jeg tilgang på. Tok det lang tid før pus ble vant til å bruke den?

Anonymkode: dae1c...e5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...