AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 Jeg er så ulykkelig her jeg bor..får ikke komet meg bort. Får ikke tak i noen annen leilighet. Har bare lyst til å pakke en sekk og rømme bort..men hvor? Jeg har ingen som kan hjelpe meg. Anonymkode: 0b6e9...e88
Gjest NotNaomi Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 Det er trist å mistrives der en bor! Hvorfor får du ikke tak i ny leilighet? Har du satt inn annonse selv ? Ellers så er det hotell og gjestehus nå som har langtidsleie. Det kan jo være noe å tenke på mens du søker andre leiligheter? Det koster heller ikke all verden å leie. Sånn fra 5500 pr måned.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 Har annonse ute men ingen svar..mangler depositum. Alle skal ha så mye i depoitum eler så skal de ha student osv. Hvilke hotell og gjestehus snakker du om, og hvor finner man dem? Kanskje det hadde vært noe. Anonymkode: 0b6e9...e88
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #4 Skrevet 19. november 2017 Ser man kan leie hotellrom for 30 netter eller mer bla i oslo..man må visst ta kontakt med hotellet for å få prisen Anonymkode: 0b6e9...e88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå