Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #1 Skrevet 28. januar 2005 Takk for at du ledet mannen min ut i fristelse, takk for at du standhaftig holdt fast på han, takk for at du tok imot han med åpne armer da jeg kasta han ut, takk for at du har tatt over alle alenekveldene, karrierejaget, og det evige jaget mot toppen, takk for at du tok over den evige kritikken og de store planene som aldri ble noe av - jeg bøyer meg dypt i støvet for deg og takker for friheten, min nye enestående samboer som elsker meg uten forbehold - en frihet og lykke jeg ikke ante eksisterte! Jeg tenker ofte på deg med takknemlighet og håper inderlig du har det bedre enn jeg hadde...
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #2 Skrevet 28. januar 2005 Applaus Sjansen for at et forhold varer som startet med utroskap er forsvinnende liten. What goes around comes around.
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #3 Skrevet 28. januar 2005 Det kan jo hende slike bi-forhold er akseptert av partene. Jeg kunne godtatt det! For meg er det langt verre å ikke få hjelp fra sin partner når man holder på å stryke med.
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #5 Skrevet 28. januar 2005 Utrolig bra - jeg vil kutte ut min gifte elsker med en gang!!!!!!
Gjest Melk Skrevet 28. januar 2005 #6 Skrevet 28. januar 2005 Hvis mannen din var så ekkel å bo med, hvorfor kvittet du deg ikke med ham selv?
Gjest Bringebær Skrevet 28. januar 2005 #7 Skrevet 28. januar 2005 Hvis mannen din var så ekkel å bo med' date=' hvorfor kvittet du deg ikke med ham selv?[/quote'] Kanskje hun ikke forsto hvordan hun egentlig hadde det før de gikk fra hverandre? Veldig mange lever i forhold der de tror de har det bra, men egentlig har de det ganske fælt. Sånne ting hender over tid, og er derfor litt vanskelig å være bevisst på selv.
Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #8 Skrevet 28. januar 2005 Hvis mannen din var så ekkel å bo med' date=' hvorfor kvittet du deg ikke med ham selv?[/quote'] Man har jo alltid et håp om at den du elsker og er glad i og har delt så utrolig mye med kanskje kan forbedre seg, være med på å bygge opp forholdet, gjøre fremtiden bedre. Å hive noen ut uten en konkret grunn er ofte veldig vanskelig i et ekteskap. Utroskapen hans ble noe konkret, en knagg hun kunne henge alle de andre problemene på, og sammen gjorde alt at det kvalifiserte til å hives ut. Syns det er helt naturlig at hun ikke hev ham ut før, men ble "vekket" av utroskapen.
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2005 #9 Skrevet 28. januar 2005 Det hender at det beste som kan skje i et forhold er at den ene finner en annen og bryter ut. Min venninne fant en gift mann for seks år siden. Det var bare full klaff fra første sekund. Året etter flyttet han fra kona si, og inn til henne, og de har det utrolig fint sammen. Til og med hans foreldre ble lykkelige da gutten deres hadde funnet henne, så han "endelig kan få det bra". Kona hans var ikke snill, men han holdt seg til heimen på grunn av ungene. Han er nemlig en ansvarsbevisst og veldig snill mann. Og han hadde aldri vært utro tidligere, og kommer nok heller aldri til å være det igjen. Men hipp hurra for deg trådstarter, som kom så godt utav det, selv om du sikkert ikke følte det sånn mens det foregikk.
Gjest Daniella_ Skrevet 28. januar 2005 #10 Skrevet 28. januar 2005 Hvis mannen din var så ekkel å bo med' date=' hvorfor kvittet du deg ikke med ham selv?[/quote'] Er ikke så lett når man er glad i noen skjønner du Melk. Lett for deg som utenforstående å SI dette, ja...men mange ville reagert ganske så annerledes når de var oppe i sitasjonen selv.
Gjest Atheena Skrevet 28. januar 2005 #11 Skrevet 28. januar 2005 FLOTT å se noen komme seg helskinnet ut fra en utro mann. :-) Ordtrykket den som ler sist ler best passer utrolig bra på deg. BRA!!!!
Gjest Melk Skrevet 28. januar 2005 #12 Skrevet 28. januar 2005 Jeg påstod ikke noe som helst, jeg kom med et ærlig spørsmål.
CeeCee Skrevet 28. januar 2005 #13 Skrevet 28. januar 2005 Her er det bare en ting å gjøre: STÅENDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hilsen CeeCee!
CeeCee Skrevet 28. januar 2005 #14 Skrevet 28. januar 2005 Veldig enig med deg Nina!!! Hilsen CeeCee!
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #15 Skrevet 28. januar 2005 Hvis mannen din var så ekkel å bo med' date=' hvorfor kvittet du deg ikke med ham selv?[/quote'] Det er lett for deg å si. Vi kan ikke vite noe om hvordan disse to hadde det. Hvert forhold er unikt og hver person er spesiell. Flåsete.
Gjest Melk Skrevet 28. januar 2005 #18 Skrevet 28. januar 2005 Jeg påstod ikke noe som helst, jeg kom med et ærlig spørsmål.
Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #19 Skrevet 28. januar 2005 Synes ikke det spørsmålet holdt særlig vann, det er jo bare til å tenke seg om litt. Det blir som å spørre noen som dunket hodet i en åpen skapdør hvorfor de ikke bøyde seg litt davel.
Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #20 Skrevet 28. januar 2005 Hvis man har vært i et komplisert forhold, vel å merke. Er kanskje ikke like lett for folk som ikke har opplevd litt å tenke seg sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå