Gå til innhold

Helt ny

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt ny her inne. Og har et spørsmål til dere erfarne her inne. Hvordan får derede søte bildene under brukernavnet deres?????

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Gå på Profil, scroll nedover til du kommer til Avatar og kopier inn det bildet du ønsker fra internett. Husk at det ikke må være for stort!

Gjest Anonymous
Skrevet

Men hvor finner man bilder som kan brukes?

Hvordan kopierer man dem?

:klø:

Skrevet

google har et veldig fin bildesøk, kanskje du finner noe der. når du har finnet et bilde du liker som ikke er for stort legger du bare bildeadressen inn i url feltet i profilen din :)

Skrevet

Beklager, men dette skjønte jeg ikke hlet... :klø: . Dette med data er jeg helt grønn på... :forvirra: (eller lilla på...)

Skrevet

:ler:

er det noe spesielt du vil ha bilde av så kan jeg hjelpe deg å lete :)

Skrevet

Jeg har en forkjærlighet for engler... :rosaengel:

Skrevet

OK takk. Men vordan får jeg det bildet jeg skal ha fra internett og uder brukeravnet mitt??? :forvirra: :klø:

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet
Og her er en tråd med maaaaange linker til ulike avatarer :)

Tusen takk Heidi!

Da fikk jeg også endelig en avatar :wink:

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet
OK takk. Men vordan får jeg det bildet jeg skal ha fra internett og uder brukeravnet mitt??? :forvirra: :klø:

Høyreklikk og kopier adresseteksten på avataren. Gå inn på din profil, bla deg ned til avatar og lim inn adressen :wink:

:hoho: Høres ut som jeg er den proffe, jeg som ikke har fått dette til før nå... :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...