AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #1 Skrevet 18. november 2017 Hei, var på en gynekologisk undersøkelse på sykehuset , og det var en student som hadde undersøkelsen. Synes han var tiltrekkende. Nå føler jeg at jeg har vært utro, har jeg det? Eller er det bare tull? Er veldig bekymra Anonymkode: bae17...19f
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #2 Skrevet 18. november 2017 Vi kan stort sett ikke for tankene og følelsene vi får, men så lenge det bare forblir i hodet så har du ikke gjort noe galt. Det er normalt å føle seg skyldig, men du kommer over både den tiltrekkende studenten og følelsen av å være utro ganske snart Anonymkode: ad75a...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #3 Skrevet 18. november 2017 Nei, herregud, du har ikke vært utro! Du har vært på en medisinsk undersøkelse. Herrefredogamenikirka Anonymkode: e37e3...15e 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #4 Skrevet 18. november 2017 Men dette er ikke utroskap nei? Jeg kunne ikke noe for hvem som hadde undersøkelsen. Bør jeg innrømme dette til typen? Anonymkode: bae17...19f
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #5 Skrevet 18. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men dette er ikke utroskap nei? Jeg kunne ikke noe for hvem som hadde undersøkelsen. Bør jeg innrømme dette til typen? Anonymkode: bae17...19f Nei. Det er ikke noe å innrømme. Anonymkode: e37e3...15e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå