Gå til innhold

Skjønner ikke hva jeg gjør galt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært singel i flere år og begynner å bli møkkalei av å være alene. Jeg liker å være i et forhold, så singellivet er ikke noe for meg. Jeg er en meget oppegående jente og får ofte høre at jeg virker veldig smart, reflektert og usedvanlig vakker. Jeg er et ordensmenneske, selvstendig og liker å lage mat. Jeg er ikke masete og krever å være sammen til alle døgnets tider, ikke tar jeg kontakt i hytt og pine heller. Jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt når jeg møter noen, for etter få ukers kontakt så kutter de meg bare helt ut, uten å si noe om hvorfor. De slutter å ta kontakt, svarer som regel ikke om jeg tar kontakt osv. Dette skjer uansett om de har fått sex eller ikke. Jeg er ikke den som hopper til sengs på første daten og vil helst treffe personen en stund før det skjer. De lyver og virker som de kun er ute etter en ting. Noen rekker jo ikke engang å bli kjent med meg før de bare forsvinner. Jeg har spurt venner om de synes det er noe rart ved meg, men de sier at det er det ikke og st de ikke jan forså hvorfor jeg er singel. Hva er det jeg gjør galt? Jeg er forøvrig ikke på datingsider/apper og drar aldri hjem med noen fra byen. Folk jeg har datet har jeg blitt kjent med tilfeldig eller via venner. Ønsker tips til hva jeg kan gjøre neste gang jeg møter noen. 

Anonymkode: dd993...bf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme tenkte jeg med meg selv.. 

jeg lot folk på kvinneguiden her se bilde av meg å si meningen om meg. jeg vet rett og slett ikke. kanskje du er for pen? Jeg hører jeg er for pen :/ 

Anonymkode: 0ad03...0a1

Skrevet

For pen?? Er det også noe? 

Anonymkode: 10ad6...323

Skrevet

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en meget oppegående jente og får ofte høre at jeg virker veldig smart, reflektert og usedvanlig vakker. 

Anonymkode: dd993...bf3

:klo:

Anonymkode: 1a623...1e4

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For pen?? Er det også noe? 

Anonymkode: 10ad6...323

Ja tydeligvis. Senest i går så sa en kompis av meg at han hadde lyst på meg, men han hadde ikke turt å ha meg pga jeg var for pen, noe som var negativt.. Da er man redd osv hele tiden. 

Jeg vet ikke hva jeg er, jeg kan vel ikke være noe spesielt penere enn andre damer, men jeg hører det ofte.. 

Anonymkode: 0ad03...0a1

Skrevet

"For pen"=alle tror man er opptatt, alle tror de ikke har sjans, alle får prestasjonsangst, "ingen" tør å prøve seg

Anonymkode: 3eee6...c0f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...