coda Skrevet 28. januar 2005 #1 Del Skrevet 28. januar 2005 Noen som vet hvor det er mulig å få tak i slik frosting til vinduer? Vi har et bad på gateplan med toalettet like under vinduet = lite koselig å gå på do der før vi får hindret innsyn. Ønsker å beholde lyset inn, og tenkte derfor å lime på frosting. Noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 28. januar 2005 #2 Del Skrevet 28. januar 2005 Leste, i dagbladet tror jeg, om en som penslet på kefir. Det funket og luktet ikke etterpå. Ellers så kan du kjøpe "maling" i malebutikken/hobbybutikk til å froste med. Den tror jeg ikke kan fjernes etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest i dag! Skrevet 28. januar 2005 #3 Del Skrevet 28. januar 2005 Du får kjøpt kontaktpapir på byggmakker! Det gjorde jeg på badet mitt, så nå ser naboen ingenting! mvh Linda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annema Skrevet 28. januar 2005 #4 Del Skrevet 28. januar 2005 Søk på frosting på denne nettsiden, så får du opp mange alternativer. http://www.pandurohobby.no/menu/MenuServlet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 28. januar 2005 #5 Del Skrevet 28. januar 2005 Du får det også på IKEA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå