Gå til innhold

Hvorfor liker folk å være fulle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke edru det må jeg innrømme.  Stavekontroll  er min beste venn i kveld. Men hvorfor liker folk dette.  Hei svirrer og små kvalm.  Dette er altså et mål for folk. Hvorfor ?

Anonymkode: b6d6d...458

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke edru det må jeg innrømme.  Stavekontroll  er min beste venn i kveld. Men hvorfor liker folk dette.  Hei svirrer og små kvalm.  Dette er altså et mål for folk. Hvorfor ?

Anonymkode: b6d6d...458

Nei, målet er ikke å bli kvalm og svimmel. Hvor har du det fra? Du må lære deg å finne korrekt mengde alkohol som gir deg en behagelig rus.

Skrevet

Jeg er en veldig stresset og nevrotisk person. Liker alkohol fordi det får meg til å slappe av. Drikker meg skjeldent full men tar nesten alltid 1-2 enheter om kvelden for å roe meg ned.

Anonymkode: 254d9...c47

Gjest NotNaomi
Skrevet

Det er avslappende for de fleste. Men når de blir patetisk synlig beruset tar jeg hatten og går! Blir en kvalm og svimmel Ts,så legg deg og sov godt :-)

Gjest NotNaomi
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en veldig stresset og nevrotisk person. Liker alkohol fordi det får meg til å slappe av. Drikker meg skjeldent full men tar nesten alltid 1-2 enheter om kvelden for å roe meg ned.

Anonymkode: 254d9...c47

Stresset og nevrotisk er tegn på at du bør skrive en bok :-D 

Skrevet

Tja... Hvem vet?

de trenger vel hjelp da til noe de ikke klarer selv. 

De mestrer det ikke så de får ekstern påfyll. Akkurat som å fylle bensin på bilen. 

Er vel ikke så jævla vanskelig. 

Anonymkode: 18931...78c

Skrevet

Jo fullere, jo mer innestengt aggresjon. 

Anonymkode: 18931...78c

Skrevet

for å komme i riktig stemning. Man blir gjerne tøffere og mer utadvent

Skrevet

Jeg blir i godt humør, alt blir mer underholdende og morsomt. Nå er jeg en person som lett kjeder meg sammen med andre mennesker, så å være litt brisen gjør at det blir litt lettere å holde ut. Men selv morsomme aktiviteter blir morsommere når man drikker

Anonymkode: 21eb6...06a

Skrevet

For å fylle det kjente sorte hullet i seg. Noe som mangler for å liksom tørre å være "seg selv" og føle seg bra nok og glede og underholdning. Men det hullet blir aldri fyllt ordentlig med mindre man slipper Gud inn :) Mitt ordtak er "Jeg drikker bare brus for Jesus er min rus!" :D 

Anonymkode: 5a8eb...c82

• Liker 1
Skrevet

Og ja, jeg drakk masse før jeg ble frelst . Nå så skjønner jeg ikke hva jeg holdt på med, så idiotisk å bruke så mye penger og tid og helse på alkohol og fest! 

Anonymkode: 5a8eb...c82

Gjest Axl Rose
Skrevet

Blir så i godt humør og det er så deilig å glemme litt.

Skrevet

Fordi man glemmer gjerne hverdagsproblemene. Slapper av mer. 

Likevel har jeg sluttet med dette. Gud bedre for rn grusom følelse dagen etter. Hele kroppen kjennes ramponert. 

Anonymkode: 4e77c...a93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...