Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

»Hopper i det»! Har over en lengre periode kjent på at nettverket blir mindre av naturlige årsaker (flytting pga jobb, familie osv). Selv er jeg boende i samme by som før (TRD), og dessverre ikke blitt så heldig at jeg har min egen familie. Jeg har en jobb jeg setter stor pris på, men det ender ofte nå at jeg jobber mye mer fordi jeg ikke har noe annet å gå til. Merker at det gjør at jeg kjenner meg mer og mer ensom. Pga en skade kan jeg heller ikke hive meg med på mer krevende fysisk trening som er med andre. Egentrening blir derfor en del av ensomheten også! Har så lyst til å snu dette men etter endel forsøk uten hell så begynner jeg å lure på om jeg får det til! 

Vil gjerne høre fra andre om det er noen tips og forslag. Tusen takk! 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon som deg:)  Mine tips er Aktivitetsvenner.no, appen Hey Vinah, i tillegg pleier det å være diverse vennegrupper på facebook. Ellers tror jeg at jeg skal melde meg på et kurs etter jul, litt for det sosiale og litt for å lære meg noe nytt:)  Siden du bor i en by, er det helt sikkert mange muligheter for din del også:)

Anonymkode: 2b73b...a00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...