AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #1 Skrevet 18. november 2017 Synes appen er så ustabil.. Hopper ut hele tiden. Flere som opplever dette? Og så lurer jeg på: Er det noen mulighet til å se dem man har sveipet til høyre? Mange av dem jeg sveiper til venstre kommer jo om og om igjen, mens de jeg har sveipet til høyre finner jeg ikke igjen.. Anonymkode: 4246d...50a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #2 Skrevet 18. november 2017 Ja hopper ut av og til. Nei man kan ikke se de man har sveipet til høyre når man venter på at de skal matche med en, men om dere har matchet, og du har unmatchet igjen, så hender det at de dukker opp på nytt. Anonymkode: a8135...5a5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #3 Skrevet 18. november 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja hopper ut av og til. Nei man kan ikke se de man har sveipet til høyre når man venter på at de skal matche med en, men om dere har matchet, og du har unmatchet igjen, så hender det at de dukker opp på nytt. Anonymkode: a8135...5a5 Gjelder det at det kan dukke opp igjen hvis det er den andre som har unmatchet også? Anonymkode: 75144...b17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå