AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #1 Del Skrevet 18. november 2017 Kjøpte en sånn enkel sprøytepose med forskjellige tupper fra Coop Xtra. Har brukt den til smørkrem. Nå lurer jeg på om den kan brukes om igjen? Noen som vet? Kan den isåfall vaskes i oppvaskmaskin (evt vaskemaskin?!) ? Anonymkode: 3030b...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #2 Del Skrevet 18. november 2017 De posene blir så ekle at jeg har sluttet å bruke penger på dem. De kan ikke i klesvaskemasjonen. I oppvaskemaskinen lever både posen og særlig maskinen farlig. De kan sette seg fast over der hvor vannet suges ut, med oversvømmelse som resultat. Den må nok håndvaskes i en balje el. Det jeg gjør er å bruke spissene som følger med, og tar en ny brødpose/plastpose, klipper hjørnet av setter inn en spiss og putter kremen oppi. Jeg har og brukt svære sprøyter til å ha krem i for pynting av kaker ol. Eller du kan kjøpe spesielle plastsprøyter beregnet på formålet. Anonymkode: d5945...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #3 Del Skrevet 19. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De posene blir så ekle at jeg har sluttet å bruke penger på dem. De kan ikke i klesvaskemasjonen. I oppvaskemaskinen lever både posen og særlig maskinen farlig. De kan sette seg fast over der hvor vannet suges ut, med oversvømmelse som resultat. Den må nok håndvaskes i en balje el. Det jeg gjør er å bruke spissene som følger med, og tar en ny brødpose/plastpose, klipper hjørnet av setter inn en spiss og putter kremen oppi. Jeg har og brukt svære sprøyter til å ha krem i for pynting av kaker ol. Eller du kan kjøpe spesielle plastsprøyter beregnet på formålet. Anonymkode: d5945...baf Tusen takk for gode råd! Anonymkode: 3030b...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunshine-t Skrevet 19. november 2017 #4 Del Skrevet 19. november 2017 Jeg bruker kun engangsposer. Bruker så mange hver gang jeg baker at det enkleste er engangs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå