AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #1 Skrevet 18. november 2017 Noen ganger kommer man over gode bruktkupp. Noe som kan være inspirasjon eller glede fordi det ble penger spart.. Idag kom jeg over denne filleryen (60 x 90 cm) fra House Doctor i en bruktbutikk og betalte under 30 kr. Men hvor mye kostet det på butikk opprinnelig? Noen som vet? Anonymkode: 24e65...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 https://www.multitrend.no/house-doctor-teppe-block-ca-60x90cm/cat-p/c/p10504395 koster 299kr nytt, så det vil jeg si var et godt kjøp:) Anonymkode: cca81...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.multitrend.no/house-doctor-teppe-block-ca-60x90cm/cat-p/c/p10504395 koster 299kr nytt, så det vil jeg si var et godt kjøp:) Anonymkode: cca81...5ad så gøy! Obs! Andre må bare dele sine bruktkupp i tråden, jeg har lyst til å se hva dere har kommet over Anonymkode: 24e65...1c5 1
Zienna Skrevet 19. november 2017 #4 Skrevet 19. november 2017 For meg er det beste bruktkuppet å få tak i noe som er sjeldent og finnes lite av. Dette franske fiskeserviset kjøpte jeg for 500 kr. Da jeg etterpå søkte på stempelet, fant jeg ut at serviset er etterspurt blant samlere over hele verden. Ja, det er styggpent! Med oransje linservietter og høye, moderne vinglass, er det utrolig flott... synes jeg 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #5 Skrevet 19. november 2017 Jeg holder meg til gisbort på finn. Der har jeg fått mange kupp. Det største var noen og tyve krystallglass av typen Hadeland Finn. De koster 400 - 500 kroner stykket nye. Disse var knapt brukt. I tillegg fikk jeg med mye annet krystall. Jeg har aldri båret flyttekasser med så høy verdi oppi verken før eller siden. Anonymkode: bd4d5...613 1
Zienna Skrevet 19. november 2017 #6 Skrevet 19. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg holder meg til gisbort på finn. Der har jeg fått mange kupp. Det største var noen og tyve krystallglass av typen Hadeland Finn. De koster 400 - 500 kroner stykket nye. Disse var knapt brukt. I tillegg fikk jeg med mye annet krystall. Jeg har aldri båret flyttekasser med så høy verdi oppi verken før eller siden. Anonymkode: bd4d5...613 Det var absolutt et kupp. Jeg har samlet på Hadeland Finn siden jeg var ung, og vet hva det koster
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #7 Skrevet 20. november 2017 2 timer siden, Zienna skrev: For meg er det beste bruktkuppet å få tak i noe som er sjeldent og finnes lite av. Dette franske fiskeserviset kjøpte jeg for 500 kr. Da jeg etterpå søkte på stempelet, fant jeg ut at serviset er etterspurt blant samlere over hele verden. Ja, det er styggpent! Med oransje linservietter og høye, moderne vinglass, er det utrolig flott... synes jeg Ser for meg at dette hadde passet fint inn i den tropiske trenden som er nå med palmeplader, hvitt, grønt og flamingorosa Ganske kult! 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg holder meg til gisbort på finn. Der har jeg fått mange kupp. Det største var noen og tyve krystallglass av typen Hadeland Finn. De koster 400 - 500 kroner stykket nye. Disse var knapt brukt. I tillegg fikk jeg med mye annet krystall. Jeg har aldri båret flyttekasser med så høy verdi oppi verken før eller siden. Anonymkode: bd4d5...613 Dere begge har gjort noen gode varp! Anonymkode: 24e65...1c5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #8 Skrevet 20. november 2017 Jeg gav 5 kroner for et absolutt grusomt signert trykk laget av en kunstner jeg aldri hadde hørt om på et loppemarked i vår. Googlet litt, og la det ut for salg for 1200 kr på Finn - en snill pris sammenliknet med andre verker fra samme person. Innen en halvtime var det solgt til prisforlangende. Beste timelønna jeg har hatt! Anonymkode: a463a...df8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #9 Skrevet 20. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gav 5 kroner for et absolutt grusomt signert trykk laget av en kunstner jeg aldri hadde hørt om på et loppemarked i vår. Googlet litt, og la det ut for salg for 1200 kr på Finn - en snill pris sammenliknet med andre verker fra samme person. Innen en halvtime var det solgt til prisforlangende. Beste timelønna jeg har hatt! Anonymkode: a463a...df8 Hva het kunstneren? Anonymkode: 24e65...1c5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #10 Skrevet 21. november 2017 Fikk en Krobo-benk av et familiemedlem som ikke ante hva det var og antakelig hadde kastet den på gjenvinning hvis jeg ikke hadde tatt den. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=107276238 Har også funnet et par Scheurich-vaser som jeg er veldig glad i, til en liten penge. De er kanskje ikke så dyre i utgangspunktet, men den største vasen jeg har er sjelden å finne. https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?filters=&q=scheurich Også fikk jeg tak i en slik teakbenk til en femtilapp for noen år siden - min er penere og bedre holdt enn den i linken https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=108353828 Ellers har jeg kjøpt noen nydelige Hadeland-skåler i glass på bruktbutikk, men begge to har blitt knust når mannen har puttet dem i oppvaskmaskinen Anonymkode: b2337...9fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå