AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #1 Skrevet 18. november 2017 Sikkert et dumt spørsmål, men så har jeg ikke så veldig mye peiling. Jeg vil tro at det går fint om jeg kjøper en såkalt langrennsjakke (type Bjørn Dæhlie) til all løpetreningen ute? Trenger en solid treningsjakke som tåler kulde - hvilket disse type jakkene er designet for. Noen som har erfaringer med løping i slike jakker? Eventuelt noen tips til gode løpejakker som ikke er for tynne? :-) Anonymkode: 57eae...8a9
Gjest Solsmil Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 Jeg løper bare i slike jakker de egner seg godt for fysisk aktivitet med høy intensitet og mye bevegelse. De er også veldig solide. Merk at de ikke egentlig er varme, selv om de selvsagt er varmere enn slike kjempetynne som selges for sommerbruk. Varmen må du produsere selv, evt i kombinasjon av ullundertøy
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 22 minutter siden, Solsmil skrev: Jeg løper bare i slike jakker de egner seg godt for fysisk aktivitet med høy intensitet og mye bevegelse. De er også veldig solide. Merk at de ikke egentlig er varme, selv om de selvsagt er varmere enn slike kjempetynne som selges for sommerbruk. Varmen må du produsere selv, evt i kombinasjon av ullundertøy Takk for svar. Ja, det er jeg klar over👍🏼 Bare å kjøpe nå, tenker jeg😄 Anonymkode: 57eae...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå