Gå til innhold

Er det veldig rart hvis jeg går på peppes og spiser middag alene i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente på 25, singel, ensom, og min eneste venninne er ute av byen, og jeg har ikke lyst til å lage middag selv, og trenger miljøforandring.

Er det skikkelig taperaktig å gå dit alene? Eller samma om det er peppes eller hva. Men så en tråd her inne om det og bare shit det har jeg lyst på!

Jeg har prøvd å gå litt på ting alene, men det å sitte alene på en restaurant i Norge har jeg ikke gjort enda. Kan jeg ta med en bok eller ser det i alle fall rart ut?!

Anonymkode: 0abdc...8bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er vell mange som gjør det? Synes ikke det er rart.

Anonymkode: d9aba...d95

• Liker 10
Skrevet

Kjør på, ta med bok om du vil 🙂

Anonymkode: 89bc3...185

• Liker 4
Skrevet

Jeg har vært på Peppes alene noen ganger, bok hadde jeg også med meg. Det var faktisk utrolig koselig! Gjør det, gjør det :)

• Liker 8
Gjest Sugemerke
Skrevet

Det fjør jeg ofte i forbindelse med foreksempel reiser. 

Skrevet

Det er bare å gå! Og det er ikke taperaktig nei.

Hvem vet, kanskje du blir kjent med nye folk? Men en bok signaliserer at du vil være i fred tror jeg, så er ikke smart dersom du håper å bli kjent med noen. Men så kan man diskutere boka og da ☺

Skrevet

Går ofte på restaurant aleina jeg. 

Anonymkode: 20f4e...1cc

• Liker 4
Skrevet

Ikke farlig, ikke taperaktig - latterlig deilig faktisk :-D 

• Liker 7
Gjest Melis123
Skrevet

Velbekomme😊 klart du kan gå på Peppes alene! Ta gjerne med en bok😊

Skrevet

Gjør det, du kommer ikke til å angre. Jeg drar nå ofte ute å spiser eller på kino alene. Faktisk så foretrekker jeg å gå alene nå. For det er så avslappende, selv med angst :fnise:

Anonymkode: 11097...588

• Liker 4
Skrevet

Ikke noe galt med det! Fikk faktisk døds lyst til det selv, etter å ha lest den andre peppestråden , men er blakk denne helga :P
Bare dra du! Ingen som vil tenke noe rart om det! De fleste skulle sikkert ønske det var seg selv som gjorde det :)
Og om du skulle føle at noen syns det er rart, så drit i de! Kos deg med digg mat! Ingen kan vel hate på det :)
Ta med deg en bok eller noe å lese i mens du venter på pizzaen, senk skuldrene og nyt og vær stolt av at du dro ! :)

Anonymkode: c9aa3...a39

• Liker 2
Skrevet

Haha! Æææsj fatter ikke hvorfor jeg føler meg så nervøs i brystet ass! 

Og i tillegg dempet de belysningen så jeg får ikke lest! Ironisk at jeg har med meg en bok som heter Alene naken... og så tok jeg meg med Harry Potter 1 i tilfelle den andre ble for deprimerende! Haha. Hvorfor kjenner jeg meg flau? 

Ooh. 

Ts

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke rart å spise mat/gå til en restaurant alene. Jeg personlig synes ikke det er rart i det hele tatt. Forstår ikke hvorfor det skulle være rart heller. Bare dra du og ikke tenk så mye på hva andre tenker/synes om deg. 

• Liker 1
Skrevet

Så ikke at dette var skrevet får tre timer siden 😀

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

Nei,herregud. Gå ut alene. Ser jo mange som gjør det ? Jeg gjør også. Har med meg notisbok jeg da. Vet ikke hvor ofte jeg har sittet ute alene :-) elsker det! Både her hjemme i Norge og i utlandet. Nå er jeg veldig glad i Dublin,og der går jeg allrid på pub alene med notisboken. Blir alltid ekstra service der da :-D 

Skrevet

Klart du kan :)  Jeg håper det ble en fin kveld!

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jente på 25, singel, ensom, og min eneste venninne er ute av byen, og jeg har ikke lyst til å lage middag selv, og trenger miljøforandring.

Er det skikkelig taperaktig å gå dit alene? Eller samma om det er peppes eller hva. Men så en tråd her inne om det og bare shit det har jeg lyst på!

Jeg har prøvd å gå litt på ting alene, men det å sitte alene på en restaurant i Norge har jeg ikke gjort enda. Kan jeg ta med en bok eller ser det i alle fall rart ut?!

Nei. Det er ikke taperaktig. Vet mange syns det er skummelt å gå på restaurant eller cafe alene, meg inkludert. Men tror folk hadde hatt godt av å øve på å kunne gjøre slike ting alene. 

• Liker 3
Gjest HanenIFlokken
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du vert i Bergensområdet skulle jeg invitert deg med :D

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns du skal gjøre hva du vil, jeg! (nå har du vel tatt valget allerede). Å tørre å gjøre hva man vil krever styrke av og til, iallefall når det går litt imot "normen".

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...