Gå til innhold

Er det veldig rart hvis jeg går på peppes og spiser middag alene i kveld?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jente på 25, singel, ensom, og min eneste venninne er ute av byen, og jeg har ikke lyst til å lage middag selv, og trenger miljøforandring.

Er det skikkelig taperaktig å gå dit alene? Eller samma om det er peppes eller hva. Men så en tråd her inne om det og bare shit det har jeg lyst på!

Jeg har prøvd å gå litt på ting alene, men det å sitte alene på en restaurant i Norge har jeg ikke gjort enda. Kan jeg ta med en bok eller ser det i alle fall rart ut?!

Anonymkode: 0abdc...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på Peppes alene noen ganger, bok hadde jeg også med meg. Det var faktisk utrolig koselig! Gjør det, gjør det :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å gå! Og det er ikke taperaktig nei.

Hvem vet, kanskje du blir kjent med nye folk? Men en bok signaliserer at du vil være i fred tror jeg, så er ikke smart dersom du håper å bli kjent med noen. Men så kan man diskutere boka og da ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det, du kommer ikke til å angre. Jeg drar nå ofte ute å spiser eller på kino alene. Faktisk så foretrekker jeg å gå alene nå. For det er så avslappende, selv med angst :fnise:

Anonymkode: 11097...588

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt med det! Fikk faktisk døds lyst til det selv, etter å ha lest den andre peppestråden , men er blakk denne helga :P
Bare dra du! Ingen som vil tenke noe rart om det! De fleste skulle sikkert ønske det var seg selv som gjorde det :)
Og om du skulle føle at noen syns det er rart, så drit i de! Kos deg med digg mat! Ingen kan vel hate på det :)
Ta med deg en bok eller noe å lese i mens du venter på pizzaen, senk skuldrene og nyt og vær stolt av at du dro ! :)

Anonymkode: c9aa3...a39

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Æææsj fatter ikke hvorfor jeg føler meg så nervøs i brystet ass! 

Og i tillegg dempet de belysningen så jeg får ikke lest! Ironisk at jeg har med meg en bok som heter Alene naken... og så tok jeg meg med Harry Potter 1 i tilfelle den andre ble for deprimerende! Haha. Hvorfor kjenner jeg meg flau? 

Ooh. 

Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke rart å spise mat/gå til en restaurant alene. Jeg personlig synes ikke det er rart i det hele tatt. Forstår ikke hvorfor det skulle være rart heller. Bare dra du og ikke tenk så mye på hva andre tenker/synes om deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Nei,herregud. Gå ut alene. Ser jo mange som gjør det ? Jeg gjør også. Har med meg notisbok jeg da. Vet ikke hvor ofte jeg har sittet ute alene :-) elsker det! Både her hjemme i Norge og i utlandet. Nå er jeg veldig glad i Dublin,og der går jeg allrid på pub alene med notisboken. Blir alltid ekstra service der da :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jente på 25, singel, ensom, og min eneste venninne er ute av byen, og jeg har ikke lyst til å lage middag selv, og trenger miljøforandring.

Er det skikkelig taperaktig å gå dit alene? Eller samma om det er peppes eller hva. Men så en tråd her inne om det og bare shit det har jeg lyst på!

Jeg har prøvd å gå litt på ting alene, men det å sitte alene på en restaurant i Norge har jeg ikke gjort enda. Kan jeg ta med en bok eller ser det i alle fall rart ut?!

Nei. Det er ikke taperaktig. Vet mange syns det er skummelt å gå på restaurant eller cafe alene, meg inkludert. Men tror folk hadde hatt godt av å øve på å kunne gjøre slike ting alene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du vert i Bergensområdet skulle jeg invitert deg med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns du skal gjøre hva du vil, jeg! (nå har du vel tatt valget allerede). Å tørre å gjøre hva man vil krever styrke av og til, iallefall når det går litt imot "normen".

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...