AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #1 Skrevet 18. november 2017 Jeg har aldri hatt det gøy på julebord. Syns det blir så krampaktig, + jeg liker aldri maten. Og nå skal jeg til Karibien på samme dag som jobben har julebord Som vanlig likte jeg ingenting på menyen som de skal ha så er glad jeg skal bort. Er det flere som dropper julebordet? Anonymkode: 64df9...a52
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #2 Skrevet 18. november 2017 Har droppet julebord de siste 10 årene. Ikke noe jeg gidder å bruke tid på Anonymkode: cfccc...475 3
GammelKaktus Skrevet 18. november 2017 #3 Skrevet 18. november 2017 Jeg har aldri gått med jobben min, og jeg har vært der i 11 år nå. De drikker rett og slett så mye at det blir bare surr, det gidder jeg ikke, bortkastet tid.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #4 Skrevet 18. november 2017 Vi må betale selv, og jeg har bedre ting å bruke pengene mine på. Anonymkode: 0aadd...4e3
Maleficenta Skrevet 18. november 2017 #5 Skrevet 18. november 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hatt det gøy på julebord. Syns det blir så krampaktig, + jeg liker aldri maten. Og nå skal jeg til Karibien på samme dag som jobben har julebord Som vanlig likte jeg ingenting på menyen som de skal ha så er glad jeg skal bort. Er det flere som dropper julebordet? Anonymkode: 64df9...a52 Dropper det jeg og. Mest fordi jeg er 8 mnd på vei da ig gidder ikke sitte der edru og kope mens alle andre drikker og så gidder jeg ikke kjøpe en kjole jeg bare blir å bruke en gang
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #6 Skrevet 18. november 2017 Jeg hater julebord og andre store arrangementer. Anonymkode: 75f03...89c 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #7 Skrevet 18. november 2017 Jeg dropper det ja. Anonymkode: 764b3...bd9
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #8 Skrevet 18. november 2017 Kan synes at vennejulebord er hyggelig da Bare at man samles noen få og spiser god mat et sted. Men sånne store julebord med jobben, nei takk. Selv om jeg har mange gode venner på jobb og det er morsomt å feste med de. Syns heller lønningspils er mye kulere! Litt mer løssluppen stemning og ikke det der presset på "nå skal vi bli drita dere!" som jeg føler det er på jobbjulebord. Også er jeg utrolig kresen på mat. Skal ha julebord med venninna mi på Taco Bell i år De har fått alkoholservering og greier så det her blir topp! Anonymkode: 64df9...a52
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #9 Skrevet 18. november 2017 Har hatt forskjellige jobber og drar på/dropper julebord litt avhengig av kollegaene egentlig. Der jeg jobber nå har jeg veldig hyggelige kollegaer, men forrige julebord ble det bare sånn småprat og vi har ikke så mye til felles, det var ikke så veldig givende for min del. Endte med at jeg dro hjem tidlig. Hater smalltalk. Så i år dropper jeg det, men tar et julebord med venninner Anonymkode: 92c31...57c
Meadow Skrevet 18. november 2017 #10 Skrevet 18. november 2017 Flere på min arbeidsplass er folk som tydeligvis aldri drikker eller fester ellers i året, så når det er julebord så skal de ta den heeeelt ut tydeligvis. Bli drita fulle, lage drama, spy, krangle, grine osv. Orker ikke lenger jeg, så nei. Skal på vennejulebord da, det gleder jeg meg til ☺ 1
Gjest GiftMann38 Skrevet 18. november 2017 #11 Skrevet 18. november 2017 Julebord er en utrolig hyggelig anledning hvor man oppsummerer resultatene for året som har gått og får en mulighet til å prate med folk som man vanligvis ikke prater med på kontoret. Nå er det et sterkt miljø på min arbeidsplass, men du skal ha gode grunner for å ikke delta (vi får det naturligvis påspandert av bedriften).
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #12 Skrevet 18. november 2017 Har vel skippa julebord, sommerfest, lønningspilser etc. de siste 10 årene eller noe. Synes slike anledninger med jobben bare er kleint. Anonymkode: 5da49...2f5
visp Skrevet 18. november 2017 #13 Skrevet 18. november 2017 Har følt meg presset noen ganger, men syns jeg får nok av kollegaer på dagtid. Det er alltid noen som drikker for mye og prøver seg også tar det noen måneder før de tør å møte blikket ditt igjen. Ubehagelig for alle parter. Jeg foretrekker å velge omgangskretsen min på fritiden og i år har jeg julebord med en kamerat. Mye morsommere.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #14 Skrevet 19. november 2017 For meg blir julebordet for stort (dvs godt over hundre pluss følge for de som vil...), så jeg sniker meg unna. I år skal jeg bort den helga da. Men skal ut å spise med en mindre gjeng fra jobb for egen regning, det er mer meg. Anonymkode: 924ce...875
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #15 Skrevet 20. november 2017 På min arbeidsplass er det omtrent bare 1/3 som møter opp på julebordet, så der er det mer vanlig enn uvanlig å droppe det. Jeg gikk de første årene, men jeg har sluttet nå. Det er egenandel på tre-fire hundre kroner. Det man får er overhodet ikke verdt pengene. De har presset alt for mye folk inn i et alt for lite lokale, og de som skal fylle på i buffeten klarer ikke gjøre jobben sin. Så man står i kø i evigheter, og når man kommer til buffeten er de tom for det meste. Man får gjerne et stykke kald ribbe, og en liten potet. En gang fikk jeg kun kålrabistappe og potet... I tillegg er det i overkant mange middelaldrende menn som drikker alt for mye og begynner å tafse. Det er aldri kjekt der, så jeg sluttet å gå. Anonymkode: 5561b...ec9 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. november 2017 #16 Skrevet 20. november 2017 Julebord er kjedelig, så det dropper jeg.
Wonders Skrevet 23. november 2017 #17 Skrevet 23. november 2017 Helt greit å droppe det. Kanskje du ikke trives fordi du ikke connecter med noen kolleger? At du ikke har det gøy fordi du ikke får noe ut av det? Hvilke forventninger har du osv? Jeg kan få hva som helst på tallerken, bare jeg får sitte i mengden å prate/lytte til drit å le meg skakk med dem hele kvelden.
Krokanis Skrevet 23. november 2017 #18 Skrevet 23. november 2017 Skulle gjerne vært på julebordet, begynte i jobben i våres. Men i helsevesenet må vi alltid ha noen på jobb, og i år ble det min jobbhelg julebordet havnet på. Bedre lykke neste år..
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #19 Skrevet 23. november 2017 Her er julebordet egenfinansiert og jeg dropper det glatt. Bruker heller pengene mine på å hygge meg med venner og familie, som jeg ikke ser 37,5 timer i uka hver bidige uke utenom ferier. Anonymkode: fb211...f5c 1
s0la Skrevet 23. november 2017 #20 Skrevet 23. november 2017 Jeg tenker at det er like normalt som å dra. Vil/kan man ikke så går det bra! Personlig synes jeg alt av sammenkomster er morsomt! Liker å møte folk jeg jobber med i andre sammenhenger og. Har god tone med alle også, så det gjør det bare bedre. Synes ikke det er rart eller dumt at noen velger å ikke komme. Regner med ikke alle synes det er så gøy, eller at noen har andre ting å gjøre. Det er også ok! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå