Gå til innhold

Parfymefri parfyme til menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er allergisk mot parfyme, og har blitt sammen med en mann som er glad i å bruke parfyme. Han bruker det jo ikke da han er sammen med meg. Men jeg vil gjerne finne en parfyme, eller god lukt som han kan bruke og jeg tåler. Når jeg søker, så finner jeg flere ting til kvinner. Jeg har selv noe jeg tåler og bruke og. Men finner ikke noe til menn.

Så er det noen her som vet om noe?

Anonymkode: 1979d...aed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du at en parfymefri parfyme skal inneholde? 

Anonymkode: 06eb5...dcd

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du at en parfymefri parfyme skal inneholde? 

bærre å blande no bær, kanel hånning med litt vann på ei spræyflaske det så årnær det seg.

Anonymkode: cb319...92c

Skrevet

Hva slags parfymer er det du tåler ts? Kunne være greit tips for andre.

Jeg har faktisk aldri hørt om denne type parfymer, men du kan jo forhøre deg der hvor du kjøpte dine?

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er allergisk mot parfyme, og har blitt sammen med en mann som er glad i å bruke parfyme. Han bruker det jo ikke da han er sammen med meg. Men jeg vil gjerne finne en parfyme, eller god lukt som han kan bruke og jeg tåler. Når jeg søker, så finner jeg flere ting til kvinner. Jeg har selv noe jeg tåler og bruke og. Men finner ikke noe til menn.

Så er det noen her som vet om noe?

Har aldri hørt om parfymefri parfyme. Er du allergisk mot parfyme råder jeg deg til å kutte ut parfymerte produkter, en allergi blir sjelden bedre med årene, 

Anonymkode: 3e31c...a2b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hørt om parfymefri parfyme. Er du allergisk mot parfyme råder jeg deg til å kutte ut parfymerte produkter, en allergi blir sjelden bedre med årene, 

Anonymkode: 3e31c...a2b

Selvfølgelig holder jeg meg unna parfymerte produkter, er jo og derfor denne mannen ikke bruker parfymerte produkter med meg. Men siden han er glad i det, ønsker jeg å finne noe han kan bruke som jeg tåler.

Det vil si rene produkter, økologiske.

Den jeg bruker, er bestilt fra USA, og det merket lager bare produkter til dame.

Og fint at det ikke sporer av her, men at jeg faktisk får svar på det jeg lurer på. Er det noen fysiske butikker i Oslo eller området rundt, hadde jeg blitt veldig glad.

Skrevet

Parfyme består av 90 % sprit  og noen få prosent kjemiske duftstoffer og noen ganger ekte duftstoff fra blomst, bark, tre, lær, hvalspy osv.   Skjønner ikke hvordan du kan få en parfymefri parfyme, alle parfymer består jo av duftstoffer.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Mystix skrev:

Parfyme består av 90 % sprit  og noen få prosent kjemiske duftstoffer og noen ganger ekte duftstoff fra blomst, bark, tre, lær, hvalspy osv.   Skjønner ikke hvordan du kan få en parfymefri parfyme, alle parfymer består jo av duftstoffer.

Vet ikke om jeg skal kalle det parfymefri, men parfyme som vi som er sensitive tåler mye bedre. Da det er hyggeligere ingredienser i. Sånn som denne her: http://nykr.bigcartel.com/product/nykr-isolide

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg skal kalle det parfymefri, men parfyme som vi som er sensitive tåler mye bedre. Da det er hyggeligere ingredienser i. Sånn som denne her: http://nykr.bigcartel.com/product/nykr-isolide

Altså alkoholfri parfyme? Det er enkelt å lage lignende pomader selv, det er bare å smelte fett og tilsette eteriske oljer. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo mange av disse naturlige stoffene som har blitt forbudt å bruke i parfyme pga at folk reagerer på dem...

Anonymkode: 8a324...6a0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...