Gjest Hel Skrevet 28. januar 2005 #1 Skrevet 28. januar 2005 Med kjæresten eller mannen din. (Den type krangel du er helt seriøs om når det skjer men kan le av den seinere) For meg var det i fjor da en kjempestor veps hadde klart å lure seg inn mellom vinduet og skyvedøra til veranda'en vår (da døra var åpen). Vi kranglet i 40 minutter om hva som var den beste måten å få den ut på. Det endte med at vi drepte den med en spray for å bli kvitt kakkerlakker. Hva med dere?
Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2005 #2 Skrevet 28. januar 2005 Husker en krangel med en eks. Om han kunne kjøpe salt i butikken. Han gadd ikke, enda han skulle i butikken uansett, og bruker salt på maten. Fikk aldri vite hvorfor han ikke gadd det. Dustekrangel, men nå kjente jeg at jeg ble litt sur.
Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #3 Skrevet 28. januar 2005 Ca 50 prosent av alle kranglene vår er helt tullete.. Kommer ikke på noen spesielle nå, men de kan være helt tullete. Som da vi var på ferie i Tyrkia, og han skulle inn i en liten butikk turist-bussen vår hadde stoppet foran. Jeg orket ikke å gå inn, for det var så mye folk og da får jeg helt angst. Så hadde Sniglå kjøpt noen dritgode sukker-drops, så ropte jeg inn til ham (og gav ham penger) at jeg ville ha sånne som Sniglå hadde. Det var den ENE tingen jeg ba om. Så kommer han ut med posen full av jævlig tyrisk drittsjokolade, og i FØRTI varmegrader!!!! Hva slags tulling kjøper sjokolade i tyrkia? Norge har jo verdens beste sjokolade sammen med sveits, å kjøpe sjokolade i tyrkia er jo som å kjøpe norske sigarer når man er vant til cubanske. Tror han hadde 5-6 stk av de dropsene jeg ville ha. Og av alle ting kjøpte han noe mint-te i en pose, sånn selv-plukk drit som lå på disken der. Hallo, han drikker jo ikke te engang.
LilleSol Skrevet 28. januar 2005 #4 Skrevet 28. januar 2005 Hehe, har noen sånne vi. Den ferskeste er vel denne fra tirsdag.. LilleSol: Kan du hjelpe meg ? (data) StoreSol: Faen, denne virker ikke, du har ødelagt den. *frustrert* Og så har du tatt lighteren min igjen, aah, er det mulig! Pokker, du bare roter dem bort! LilleSol: Det har jeg ikke det, for den røde er min, din er gul! Storesol: nei LilleSol: jo Storesol: Nei, den røde er min! LilleSol: *tramper inn på kjøkkenet og henter Storesols lighter* Denne er din, den lå i din sekk, og om den gule er min så har du tatt min lighter ! *hyle og slenge begge lighterne i gulvet* HAH. jeg har rett, rett rett! Dette var vel omtrent ordrett tror jeg 8) Vi flirer litt av det nå, var slitne begge to og lightere er mangelvare her i huset. :oops: Og så er vi veldig voksne når vi krangler, nei, jo, nei, jo kan pågå i timesvis..
Gjest Hel Skrevet 28. januar 2005 #5 Skrevet 28. januar 2005 Husker en krangel med en eks. Om han kunne kjøpe salt i butikken. Han gadd ikke' date= enda han skulle i butikken uansett, og bruker salt på maten. Fikk aldri vite hvorfor han ikke gadd det. Dustekrangel, men nå kjente jeg at jeg ble litt sur. Det tror jeg hadde irritert meg og. Bra historier dere.
Wayah Skrevet 28. januar 2005 #6 Skrevet 28. januar 2005 Kyllingbryst.... Dypfrosne... 2 kg, ikke frosset ned individuelt, så de måtte deles opp. Wayah prøver først med en tresleiv, men da gikk de(eller den) fra hverandre, så dytta dem inn i micro'n for å bare bruke tineprogrammet(som for så vidt er helt greit det) bittelitt. Tenkte at siden de ikke inneholder fett så tåler de det. Helten sitter i telefonen med min svigermor, og gir referat(Wayah er allerede halvmuggen fordi Helten har kjøpt 2 kg kyllingbrystklump og skaffet meg masse ekstraarbeid). "Ja nå putter ho den inn i microen... Nei jeg rekker nok ikke å forhindre det... Jaha...." Jeg snudde meg og spurte "Hva er det dere prater om?" Helten svarer "Mamma sier du ikke må putte de i microen, de tåler det ikke(jeg vet at de tåler det, har gjort det før). Du må bruke en tresleiv eller noe". Wayah freser "Javel, gjør det sjøl!!". Etter en stund legger helten på og går til verket, mens Wayah rydder rasende både på kjøkkenet og i stua samtidig. Etter nok en stund sjekker Wayah heltens fremdrift, og finner i sitt sinna stadie ut at han har delt de opp i for store biter. Et kjempetydelig snøft og hånlig tilbakeslenging av kyllingfilet'ene påfølger. Stakkars helten, som ikke helt har forstått svigerdatterens behov for å slippe for mange pointer's fra den velmenende svigermoren, gir opp og går og setter seg i trappa, noe Wayah ikke får med seg. Først en halvtime senere(med mer rasende rydding) oppdager jeg at han sitter i trappa og er molefonken... En lang, god prat etterpå er vi bestevenner igjen, jeg er så glad vi klarer å prate til slutt :-) Dette skjedde for sikkert 2 måneder siden, har ikke krangla siden.
Gjest StoreSky Skrevet 28. januar 2005 #7 Skrevet 28. januar 2005 Vi har kranglet leeenge (hel dag..) om hvem som startet en krangel for tre år siden!! Dessuten kranglet vi en hel helg om hvorvidt mannen gikk for fort eller ei i byen på en lørdag... (HAN GIKK FAKTISK VELDIG FORT!!) :o
Kelsey Skrevet 28. januar 2005 #9 Skrevet 28. januar 2005 På to dager hadde jeg to kjempekrangler med eksen (vi kranglet masse, men disse husker jeg spesielt godt). Den ene startet da jeg påsto at bilen til hans foreldre passet bedre til to enn fire personer, og den andre dagen kranglet vi om hvilket kjøkken vi likte best :oops:
Salamandra Skrevet 28. januar 2005 #10 Skrevet 28. januar 2005 Den jeg kommer på i farten (og som vi ikke ser ut til å bli ferdig med) er om kveite er en type flyndre eller ei. Har parkert den diskusjonen SÅ mange ganger, men mannen har litt selektiv hukommelse og husker ikke fra gang til gang at han måtte gi meg rett sist..
Basementart Skrevet 28. januar 2005 #11 Skrevet 28. januar 2005 Den jeg kommer på i farten (og som vi ikke ser ut til å bli ferdig med) er om kveite er en type flyndre eller ei. Har parkert den diskusjonen SÅ mange ganger, men mannen har litt selektiv hukommelse og husker ikke fra gang til gang at han måtte gi meg rett sist.. Kveite er jo langt ifra en type flyndre da! Tror jeg? hehe. Ser ikke ut som en flyndre i alle fall.
Lassie Skrevet 28. januar 2005 #12 Skrevet 28. januar 2005 Utrolig mye rart man kan krangle om, gitt.. Sambo og jeg har ikke hatt særlig mange krangler, jeg kaller det meste heller diskusjoner da vi ikke blir direkte uvenner pga tingene. Men en krangel husker jeg godt. Det var faktisk en av de første festene vi var på sammen etter at vi ble et par. Sambo ble altfor full av rødvin, mens jeg drakk heller lite. Plutselig kom han ut fra et rom hvor da ei felles venninne av oss hadde sminket ham!!! :-? Han så ikke ut, men gjorde det jo liksom bare for morsomt. Men jeg likte ikke den spøken, syntes ikke det var noe morsomt i det hele tatt og ble mildt sagt drittsur. Etter å ha tvingt ham til å vaske bort tullet (mens de andre festdeltagerne sto utenfor og lo over den gode humoren min...) så gikk vi hjem til ham. Krangelen fortsatte og jeg reiste hjem til meg i fullt sinne med taxi klokka 4 om morran... Utrolig dustete å krangle og bli uvenner for noe så dumt som litt teit fyllehumor, men jeg skjemtes vel ille mye over at han gjorde sånne teite ting da. Voksne mannen. Kan le av det nå, men det var ikke noe gøy å kjøre taxi alene midt på natta mens man stortuta og taxisjåføren spurte hva som var i veien...
Gjest Ninakanin Skrevet 28. januar 2005 #13 Skrevet 28. januar 2005 Kveite er jo langt ifra en type flyndre da! Tror jeg? hehe. Ser ikke ut som en flyndre i alle fall. Joooooo, det er den! http://www.tjener.uninett.no/~karlsoy/fisk/kveite.htm Geeezes, alt folk ikke vet altså...
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2005 #14 Skrevet 29. januar 2005 Jeg og min nåværende kjæreste har hverken krangla eller diskutert enda, men jeg hadde en fight med ekskjæresten min en gang, om toalettpapir
Salamandra Skrevet 29. januar 2005 #15 Skrevet 29. januar 2005 Kveite ER en flyndrefisk, ja.. :evil: Don't get me started
Gjest Leola Skrevet 29. januar 2005 #16 Skrevet 29. januar 2005 Vi krangler både titt og ofte - spesielt om at jeg synes at han jobber for mye, dessuten er vi ofte veldig uenige om oppdragelsen av våre to tenåringsønner. Min mann og jeg er veldig forskjellige, han er rolig og avbalansert - mens jeg er veldig lett antennelig - spesielt når jeg er premenstruell. En gang hadde vi en av våre sedvanlige "diskusjoner" i bilen mens han kjørte. Jeg ble så forbanna for noe han sa at jeg snappet av ham brillene, knakk dem og kastet dem ut av vinduet i fart Han var like irriterende rolig etterpå og sa ikke et ord. Men han har faktisk ikke brukt briller siden den gang - og det er nesten 7 år siden
Basementart Skrevet 29. januar 2005 #18 Skrevet 29. januar 2005 Joooooo, det er den! http://www.tjener.uninett.no/~karlsoy/fisk/kveite.htm Geeezes, alt folk ikke vet altså... Okey da, jeg gir meg ende over
Gjest Leola Skrevet 29. januar 2005 #19 Skrevet 29. januar 2005 Lompa fikk visst årets sjokk: :o :o :o Til mitt forsvar kan sies at jeg har litt sydlandsk blod i årene veldig uttynnet, men dog (med den reaksjonen så tør jeg ikke si hva annet jeg har gjort )
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #20 Skrevet 29. januar 2005 Hm. Det vil jeg ikke fortelle, for den er for morsom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå