Gå til innhold

Erfaringer med drdropin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der før? Hvor lang tid tok det å få prøvesvar? 

Anonymkode: b1528...97f

Skrevet

Jeg var der for noen uker siden, veldig bra opplevelse med en veldig forståelsesfull lege som tok seg god tid:) Mye bedre enn fastlegen som jeg alltid må ta meg fri fra jobben for å gå til (selv om det ikke alltid er så ille da;) Jeg tok 1 prøve som jeg fikk svar på med en gang. CPR eller noe

Anonymkode: ce7a6...b31

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var der for noen uker siden, veldig bra opplevelse med en veldig forståelsesfull lege som tok seg god tid:) Mye bedre enn fastlegen som jeg alltid må ta meg fri fra jobben for å gå til (selv om det ikke alltid er så ille da;) Jeg tok 1 prøve som jeg fikk svar på med en gang. CPR eller noe

Tenker selv å dra dit på mandag og få tatt en blodprøve. Min nåværende fastlege har aldri tid og de gangene hun har, så er jobben hennes mer å få meg ut i løpet av 5 minutter enn å ta en ordentlig og grundig sjekk av meg. Tenker det er greit å betale 600, så lenge du får sjekket deg og tatt noen blodprøver. Men vet du om de analyserer blodprøver selv eller om de sender det videre til et sykehus?:)

• Hjerte 1
Skrevet

Samme opplevelse har jeg!!! 

På meg tok de prøven der med en gang. Men det var stikk i fingeren, ikke "ordentlig" blodprøve. Så det vet jeg ikke:) 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme opplevelse har jeg!!! 

På meg tok de prøven der med en gang. Men det var stikk i fingeren, ikke "ordentlig" blodprøve. Så det vet jeg ikke:) 

Har sendt dem privat melding på Facebook, så får håpe på et svar snart. Tenker å stikke innom imorgen eller eventuell på tirsdag, da jeg uansett må til byen. Få tatt en blodprøve. :-) 

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har et spm ang dette.. Hva slags prøver kan de bestille? Er det sånn at man kan ta seg god tid til å forklare problemet eller er det bare en sånn rask drop-in for å behandle et konkret problem?

Takk. Ikke mye som er åpent nå i sommerferien. :/

Anonymkode: b529c...f72

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har erfaringer med de?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale det! Jeg måtte ha sykemelding grunnet eksamen dagen etter, og legen var super hyggelig og undersøkte meg godt selv om jeg bare hadde influensa.

Anonymkode: bf669...04b

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vil absolutt anbefale det! Jeg måtte ha sykemelding grunnet eksamen dagen etter, og legen var super hyggelig og undersøkte meg godt selv om jeg bare hadde influensa.

Så du dro med influensa til legen?

Anonymkode: c0ff1...8a0

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid fikk du bruke der hos legen på dropin?

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun måtte jo ha sykemelding

Anonymkode: d8c8d...374

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med Dr. Dropin. De setter av 20 minutter til hver pasient, og de har alltid tatt seg god tid. Jeg har gått dit i stedet for til fastlegen i snart to år, og har vært der for å få sykemelding da jeg hadde influensa, fjernet spiral og fjernet sting etter operasjon. Har vært fornøyd hver eneste gang. 

Blodprøver og andre prøver som ikke er crp sendes til analyse et annet sted. Jeg tok celleprøve der, og fikk svar etter noen dager. 

Anonymkode: edabf...651

AnonymBruker
Skrevet

Har de telefontimer også ? Vet ikke om jeg klarer å komme meg til den nærmeste dr dropin her, så da blir vel telefon alternativet...

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden jeg måtte ha sykemelding dagen etter for og ikke møte opp til eksamen, så ja? Selvsagt?

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har reist dit pga. psykiske problemer? Fastlegen min har ikke ledig time før i August, og dette er litt krise. Må snakke med noen, f. eks henvisning til psykolog eller noe.. kan ikke vente så lenge

Anonymkode: f615e...770

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...