AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #1 Skrevet 18. november 2017 jeg har aldri trodd på overnaturlige ting. Men nå må jeg si at jeg er overbevist på at det finnes mer mellom himmel og jord. jeg og min samboer kjøpte vårt første hjem sammen for 6 mnd siden. Huset er helt perfekt for oss, og nå venter vi vårt første barn også. Gleden over å bli en liten familie var stor. de siste månedene har det skjedd ting her hjemme som jeg faktisk ikke kan forklare. dører åpner og lukker seg selv, mens jeg sitter i sofaen og ser på og skritt i gangen og i trappen har blitt hverdagskost. dette toppet seg virkelig her en dag i forrige uke. jeg våknet for 3 gang den natten for å tisse, og på stuebordet står to av lysene mine å brenner. Dette er etter jeg har gått gjennom stuen 2 ganger på kort tid. Og tredje gang står lysene mine å brenner . jeg ble så redd og jeg løp å vekket samboeren min... helt jævlig at man skal være redd i sitt eget hus. er det fler sin har hatt lignende opplevelser? Kan man oppsøke noen som kan hjelpe?? Anonymkode: 966a1...187
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #2 Skrevet 18. november 2017 Jeg er sikker på at det finnes en naturlig forklaring på alt. Hvis dere bare har bodd der i 6 måneder og du er litt mørkredd og slikt så tar det kanskje litt tid å bli ordentlig komfortabel og trygg. Om dere hadde satt opp kameraer i absolutt alle rom så ville dere nok sett at "ååja, noen var bare der og hentet en penn", "ups, vi glemte å slukke lysene" osv og sett at det ikke er noe overnaturlig som skjer Trekk, varmesvingninger og annet gjør ofte at man hører lyder, at dører flytter seg osv, eller så har man rett og slett bare glemt at man var på et rom for å sjekke noe. Anonymkode: a3eef...ec6 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #3 Skrevet 18. november 2017 Bruker du noen sterke medisiner, drikker mye kaffe osv?..Kanskje du ikke husker hva du har gjort? Gått i søvne kanskje? Anonymkode: b4c44...b76
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #4 Skrevet 18. november 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker du noen sterke medisiner, drikker mye kaffe osv?..Kanskje du ikke husker hva du har gjort? Gått i søvne kanskje? Anonymkode: b4c44...b76 Er gravid, så nei. Anonymkode: 966a1...187
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #5 Skrevet 18. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er gravid, så nei. Anonymkode: 966a1...187 Kanskje du har sånn gravid forvirring..lavt stoffskifte eller lignende..noen blir jo glemsk og ukonsentrert av å være gravid Anonymkode: b4c44...b76
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #6 Skrevet 18. november 2017 Joda. Hehe men nå er det ikke bare jeg som "tror" jeg ser ting her. venner, familie og samboer har opplevd en god del de også. Så jeg var bare nyskjerrig på om andre har opplevd noe av det samme. Men takk uansett:) Anonymkode: 966a1...187
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #7 Skrevet 18. november 2017 Ja jeg har opplevd dette i vårt hus. Vi har ikke gjort noe for å endre på det altså. Skjer ofte når det er mange tilstede som vitner hos oss.. låste dører (låst med nøkkel) åpner seg Anonymkode: f759e...89f 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #8 Skrevet 18. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg har aldri trodd på overnaturlige ting. Men nå må jeg si at jeg er overbevist på at det finnes mer mellom himmel og jord. jeg og min samboer kjøpte vårt første hjem sammen for 6 mnd siden. Huset er helt perfekt for oss, og nå venter vi vårt første barn også. Gleden over å bli en liten familie var stor. de siste månedene har det skjedd ting her hjemme som jeg faktisk ikke kan forklare. dører åpner og lukker seg selv, mens jeg sitter i sofaen og ser på og skritt i gangen og i trappen har blitt hverdagskost. dette toppet seg virkelig her en dag i forrige uke. jeg våknet for 3 gang den natten for å tisse, og på stuebordet står to av lysene mine å brenner. Dette er etter jeg har gått gjennom stuen 2 ganger på kort tid. Og tredje gang står lysene mine å brenner . jeg ble så redd og jeg løp å vekket samboeren min... helt jævlig at man skal være redd i sitt eget hus. er det fler sin har hatt lignende opplevelser? Kan man oppsøke noen som kan hjelpe?? Anonymkode: 966a1...187 Dette ville jeg tatt opp med fastlegen min. Anonymkode: ab30d...81f
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #9 Skrevet 18. november 2017 Uløste emosjonelle konflikter=spøkelser Anonymkode: b4c44...b76
Gjest Husmusa70 Skrevet 18. november 2017 #10 Skrevet 18. november 2017 Du kan kontakte de i Åndenes Makt. Vet at iallefall Michael Winger jobber med dette privat så du ikke trenger å komme på TV.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #11 Skrevet 18. november 2017 Jeg hadde dødd på meg om jeg hadde opplevd sånne ting😱 Hadde flytta på flekken. Anonymkode: 56f32...a74 2
Gjest yeans Skrevet 18. november 2017 #12 Skrevet 18. november 2017 Tror ikke jeg har opplevd noe slikt nei.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #13 Skrevet 18. november 2017 Du må ringe Lilli bendriss asap Anonymkode: 60f4e...b51
ForestRun Skrevet 18. november 2017 #14 Skrevet 18. november 2017 Prøv å snakk med dem, kanskje du får vite hva de vil og historien deres. Mulig dere må ha hjelp til det, men der er uansett spennende. Jeg har aldri opplevd noe overnaturlig selv 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #15 Skrevet 18. november 2017 Dette er vel feil underforum, ts. Anonymkode: 15f2a...377 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #16 Skrevet 18. november 2017 Tror det er naturlig forklaring på dette. Lysene har dere sannsynligvis glemt å slukke. Du la ikke merke til dette de to første gangene du var oppe. Dører kan åpne seg pga trekk. Det gjør de her i huset og. Trekk og værforandringer kan også få treverk (gulv) til å bevege seg. Så det kan forklare «skritt». Alt har sin naturlige forklaring! Anonymkode: a6503...cc8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #17 Skrevet 19. november 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg har aldri trodd på overnaturlige ting. Men nå må jeg si at jeg er overbevist på at det finnes mer mellom himmel og jord. jeg og min samboer kjøpte vårt første hjem sammen for 6 mnd siden. Huset er helt perfekt for oss, og nå venter vi vårt første barn også. Gleden over å bli en liten familie var stor. de siste månedene har det skjedd ting her hjemme som jeg faktisk ikke kan forklare. dører åpner og lukker seg selv, mens jeg sitter i sofaen og ser på og skritt i gangen og i trappen har blitt hverdagskost. dette toppet seg virkelig her en dag i forrige uke. jeg våknet for 3 gang den natten for å tisse, og på stuebordet står to av lysene mine å brenner. Dette er etter jeg har gått gjennom stuen 2 ganger på kort tid. Og tredje gang står lysene mine å brenner . jeg ble så redd og jeg løp å vekket samboeren min... helt jævlig at man skal være redd i sitt eget hus. er det fler sin har hatt lignende opplevelser? Kan man oppsøke noen som kan hjelpe?? Anonymkode: 966a1...187 Tar denne anonymt. Jeg bor sammen med en kvinne som har litt "spesielle evner" så har litt innblikk. Det er som oftest ikke farlig det man opplever, selv om det er ubehagelig. Du kan begynne med å si høyt at at dui ikke liker det som skjer og be dem om å slutte. Anonymkode: 2776e...33a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #18 Skrevet 19. november 2017 Hvor gammelt er huset TS? Det er vanlig at hus lager lyder. Treverk som reagerer på temperaturendringer feks. Lyset har du glemt å slukke, men pga du er på tå hev trodde du et spøkels hadde tent det. Anonymkode: 52f69...8df
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #19 Skrevet 19. november 2017 Gerda Svanhild Johansen (134), som er en av gjenferdene i den nye sesongen av Åndenes makt, innser at hun har kastet bort altfor mange år av døden. - Det var da jeg fikk se den episoden hvor jeg er med, at det gikk et lys opp for meg. Der står jeg, vet du, og flytter litt på stoler og verktøykasser. Hvorfor? Er det virkelig dette som er meningen med livet etter døden? spør Johansen. I over 40 år har gjenferdet drevet med uforklarlige hendelser i en tomannsbolig utenfor Porsgrunn. Nå har hun altså fått nok. - Den første tiden husker jeg at jeg åpnet et vindu hver gang det ble lukket. I over et tiår har jeg tasset i gangene og stått inne på soverommet og sett de som har sovet. Jeg blir nesten flau av å tenke på det, forteller hun. Selv tror Johansen at hun har vært for opptatt av å gjøre det forventes av henne. - Jeg har nok et flink-gjenferd-syndrom. Hver gang disse mediumene har kommet på besøk, har jeg skrudd av vannkokeren, skiftet duker og sendt kalde gufs gjennom rommet, fordi jeg har sett hvor mye det har betydd for dem. Aldri har jeg stoppet opp og spurt meg selv om det er dette jeg virkelig vil. https://www.dagbladet.no/kultur/gjenferd-i-andenes-makt-som-beveger-mobler-innser-at-hun-kaster-bort-doden/61473222 Anonymkode: 8cf7a...eed 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå