AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #1 Skrevet 18. november 2017 Dette gjelder en jente jeg har snakket med en stund på jobb facebook osv. Vi har veldig god kjemi sammen. Snakket for det meste face2face. Så etter ca en måned valgte jeg å spørre henne ut på en kaffe, grunnen til det er for å bli bedre kjennt mef hun. Tenker ikke på noe sex eller sånn. Jeg er heller ikke den typen som ber masse jenter ut. Så hun skrev tilbake, ble glad, og sa at det var veldig snilt av meg for spørre også sa at hun ville gjerne det, men akkurat nå så dater hun noen andre. Hva synes dere? Jeg vet at jeg ble rejected som faen. Så trenger ikke noe sånn x kommentarer. Vi begge er opp i 23 alderen. Anonymkode: 2a8a8...acd
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #2 Skrevet 18. november 2017 Syns om hva da? Hun sier hun gjerne blir med på en kaffe, som er en venneaktivitet og ikke trenger å lede til noe mer, og opplyser deg om at hun dater noen andre sånn at du ikke skal misforstå det at hun vil bli venn med deg, for at hun vil noe mer. Du har ikke sjans på hun på den måten, og om du kommer til å ville prøve deg på hun senere, etter å ha blitt venn med henne, så blir du han creepy kompisen som ødela vennskapet med å prøve deg. Hun har sagt fra at hun ikke ser deg på den måten, men syns du er snill og gjerne har deg som venn Anonymkode: e5f72...ba0 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #3 Skrevet 18. november 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns om hva da? Hun sier hun gjerne blir med på en kaffe, som er en venneaktivitet og ikke trenger å lede til noe mer, og opplyser deg om at hun dater noen andre sånn at du ikke skal misforstå det at hun vil bli venn med deg, for at hun vil noe mer. Du har ikke sjans på hun på den måten, og om du kommer til å ville prøve deg på hun senere, etter å ha blitt venn med henne, så blir du han creepy kompisen som ødela vennskapet med å prøve deg. Hun har sagt fra at hun ikke ser deg på den måten, men syns du er snill og gjerne har deg som venn Anonymkode: e5f72...ba0 Wow. Veldig bra svart. Tusen takk. Ja da forholder jeg meg til henne som vanlig fremover nå. Som en venn. Hun vet at jeg er interessert nå. Så om hun vil noe annet i fremtiden. Så kan hun ta initiativet selv. Hun tenker sikkert at jeg er creepy nå da. Anonymkode: 2a8a8...acd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå